Vērtējums:
Publicēts: 13.11.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Referāts retorikā', 1.
  • Referāts 'Referāts retorikā', 2.
  • Referāts 'Referāts retorikā', 3.
  • Referāts 'Referāts retorikā', 4.
  • Referāts 'Referāts retorikā', 5.
  • Referāts 'Referāts retorikā', 6.
  • Referāts 'Referāts retorikā', 7.
  • Referāts 'Referāts retorikā', 8.
  • Referāts 'Referāts retorikā', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Retorika un tās vēsturiskā attīstība    4
2.  Runas mākslas stili    5
2.1.  Verbālā, neverbālā komunikācija    5
3.  Pieredze    7
  Secinājumi    8
  Izmantotās informācijas avoti    9
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
• Labs runātājs nevis vienkārši nolasa tekstu un informē klausītājus, bet kaut kādā mērā vada auditoriju, lai tie ar lielāku interesi klausītos.
• Nodarbībās iegūstu zināšanas par stāju, žestiem, acu skatu, pārvietošanos runas laikā.
• Nelabo paradumu – žestu, "parazītu" vārdu lietošana, biežāk runājot publikas priekšā to mazāk izmanto.
• Ļoti būtiski ir strādāt ar savu balss aparātu, lai spētu to labāk pārzināt, tāpēc nepieciešam darbs pie elpas.
• Pārvarēt bailes publiski uzstājoties, prast viegli un brīvi izteikt savas domas, iepatikties auditorijai, ietekmēt auditoriju ir katra runātāja mērķi, bet lai to īstenotu ir nepieciešams darbs ar sevi.
• Ir trīs artikulācijas aparāta muskuļu vingrinājumu grupas - lūpu vingrinājumi, apakšžokļa vingrinājumi, mēles vingrinājumi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants