Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Biznesa plāns 'Interjera dizaina firma "Cherry Blossom"', 1.
  • Biznesa plāns 'Interjera dizaina firma "Cherry Blossom"', 2.
  • Biznesa plāns 'Interjera dizaina firma "Cherry Blossom"', 3.
  • Biznesa plāns 'Interjera dizaina firma "Cherry Blossom"', 4.
  • Biznesa plāns 'Interjera dizaina firma "Cherry Blossom"', 5.
  • Biznesa plāns 'Interjera dizaina firma "Cherry Blossom"', 6.
  • Biznesa plāns 'Interjera dizaina firma "Cherry Blossom"', 7.
  • Biznesa plāns 'Interjera dizaina firma "Cherry Blossom"', 8.
  • Biznesa plāns 'Interjera dizaina firma "Cherry Blossom"', 9.
  • Biznesa plāns 'Interjera dizaina firma "Cherry Blossom"', 10.
  • Biznesa plāns 'Interjera dizaina firma "Cherry Blossom"', 11.
Darba fragmentsAizvērt

4.1. Realizācijas kanāli, vieta.

Atrašanās vieta- Matīsa iela – ir ļoti izdevīga vieta, jo garām šim birojam katru dienu notiek liela automašīnu un cilvēku plūsma.
Lai panāktu realizācijas apjoma nepārtrauktu palielināšanos, tiks veikti dažādi realizāciju veicinošie pasākumi:
• Apkalpojot klientu mūsu speciālisti meklēs individuālu pieeju;
• Darba laiks būs no 10:00-19:00 (konkurentiem 12:00-18:00), tādējādi potenciāliem klientiem būs plašāka apmeklēšanas laika izvēle;
• Tiks organizētas dažādas atlaižu un īpašo piedāvājumu kampaņas.

4.2. Cenu veidošana

Firmas tirgus segments būs iedzīvotāji ar vidēju un augstu ienākumu līmeni. Nosakot savu pakalpojumu cenas, tiks ņemts vērā:
• Konkurentu cenas
• Pieprasījums
• Strādnieku darba alga, sociālais nodoklis
• Citas saimniecības izmaksas
Apmaksas forma- gan skaidra nauda, gan kredītkartes.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants