Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 16.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 17.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 18.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 19.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 20.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 21.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 22.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 23.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 24.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 25.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 26.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 27.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 28.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 29.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 30.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 31.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 32.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 33.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Prakses vietas pārstāvja rakstisks apliecinājums par studenta izieto praksi    3
  Straupes pirmsskolas izglītības iestādes vides raksturojums    4
  Vērojumu atskaite laika posmam 11.03. - 22.03. (2013.gads)    7
  Vērojumu detalizēta atskaite    11
  Problēmsituāciju analīze    18
  Trīs bērnu sadzīves (pašapkalpošanās) iemaņu analīze    20
  Patstāvīgā pedagoģiskā darbība, tās analīze    25
  Spēle vai rotaļa kopā ar bērnu apakšgrupu    29
  Secinājumi    31
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Prakses laikā man bija iespēja pabūt dažāda vecuma grupās, kas deva pilnīgāku un plašāku priekšstatu par audzinātājās darbu un nepieciešamajām zināšanām. Ļoti novērtēju, ka šādā veidā man arī bija iespēja salīdzināt bērnu vajadzības un spējas dažādos attīstības posmos.
Pateicoties audzinātāju, skolotāju pretimnākšanai un atsaucībai, man bija iespēja aktīvi līdzdarboties un realizēt arī manas idejas. Pārbaudīt savas spējas un spēkus šajā profesijā. Pateicoties viņu atbalstam es varēju izpildīt sev uzdotos uzdevumus, kas bija par pamatu veiksmīgai un kvalitatīvai praksei.
Manis vērotā PII bija ļoti maza, grupiņas bija nelielas ar salīdzinoši mazu bērnu skaitu, kas bija par pamatu ļoti mierīgai, pozitīvai atmosfērai, kas, manuprāt ,pirmajai praksei ir ļoti nozīmīgi. Šāda atmosfēra un vide ir lieliska augsne dīgstiem, lai vēlāk, jau kā „stādiņš” es varētu pārbaudīt savas spējas un spēkus sarežģītākā, ne tik mierīgā vidē.
Uzskatu, ka prakses laikā man izdevās veikt visus nepieciešamos vērojumus un realizēt man uzdotos uzdevumus. Man izdevās gūt pilnīgu iespaidu par šādas PII darbību, plusiem un mīnusiem, problēmām, kā arī lieliski iepazīt audzinātāju darbu. Es apzinos, ka šādā, laukos lokalizētā iestādē, ikdiena, pienākumi, darbs ļoti atšķiras no pilsētu PII darbības, bet, kā jau minēju, šī ir lieliska vide, ar ko sākt.

Autora komentārsAtvērt
Atlants