Vērtējums:
Publicēts: 12.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Tirgus segmentācija', 1.
  • Prezentācija 'Tirgus segmentācija', 2.
  • Prezentācija 'Tirgus segmentācija', 3.
  • Prezentācija 'Tirgus segmentācija', 4.
  • Prezentācija 'Tirgus segmentācija', 5.
  • Prezentācija 'Tirgus segmentācija', 6.
  • Prezentācija 'Tirgus segmentācija', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Tirgus segmentācija ražošanas tirgū
«Vg Kvadra pak As» ir lielākais reklāmas stendu ražotājs Baltijā ar 23 gadu pieredzi un labākajiem inovatīvajiem risinājumiem savā nozarē.
Specializējas kartona iepakojuma ražošanā, gofrētā kartona kastes, iepakojumus. Iepakojumi tiek iedalīti:
Pārtikas preču iepakojumi;
Nepātikas preču iepakojumi;
Premium preču kategorija.

Vg Kvadra pak As TIRGUS SEGMENTĀCIJA
Ģeogrāfiskās pazīmes: Visa Latvijas teritorija.
Demogrāfiskās pazīmes:
juridiskās personas un uzņēmumi, kuriem ir nepieciešami iepakojumi – pārtikas preču veikali, nepārtikas preču vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības uzņēmumi.
Rīcības pazīmes (iepirkšanās biežums): pastāvīgi, lieli vai mazi pasūtījumi, atkarībā no uzņēmuma tirdzniecības apjomiem.
Finansiālās iespējas: atkarīgas uzņēmuma apgrozījuma.



Autora komentārsAtvērt
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tirgus segmentācija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/670692

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.