Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Latgales lauksaimniecības zinātnes centrs"', 1.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Latgales lauksaimniecības zinātnes centrs"', 2.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Latgales lauksaimniecības zinātnes centrs"', 3.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Latgales lauksaimniecības zinātnes centrs"', 4.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Latgales lauksaimniecības zinātnes centrs"', 5.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Latgales lauksaimniecības zinātnes centrs"', 6.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Latgales lauksaimniecības zinātnes centrs"', 7.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Latgales lauksaimniecības zinātnes centrs"', 8.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Latgales lauksaimniecības zinātnes centrs"', 9.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Latgales lauksaimniecības zinātnes centrs"', 10.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Latgales lauksaimniecības zinātnes centrs"', 11.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Latgales lauksaimniecības zinātnes centrs"', 12.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Latgales lauksaimniecības zinātnes centrs"', 13.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Latgales lauksaimniecības zinātnes centrs"', 14.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Latgales lauksaimniecības zinātnes centrs"', 15.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Latgales lauksaimniecības zinātnes centrs"', 16.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Latgales lauksaimniecības zinātnes centrs"', 17.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Latgales lauksaimniecības zinātnes centrs"', 18.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Latgales lauksaimniecības zinātnes centrs"', 19.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Latgales lauksaimniecības zinātnes centrs"', 20.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings ir sociāls process, kurš nodrošina patērētaju vēlmju identificēšanu, fokusējot tās konkrēta produkta vai pakalpojuma virzienā, un virzot šo produktu vai pakalpojumu tā pircējiem. Mārketings ir fundamentāla disciplīna jebkuras uzņēmējdarbības attīstībai(10;21).
Mārketinga pamata uzdevums ir palielināt preču un pakalpojumu patēriņu, lai gūtu iespējami lielāku peļņu.
Par sava patstāvīgā darba mārketinga objektu izvēlējos uzņēmumu, kurā tika izieta vasaras prakse, tas ir, SIA „Latgales lauksimniecības zinātnes centrs”.
SIA” Latgales lauksaimniecības centrs”, turpmāk tekstā minēts kā LLZC, ir vienīgais Austrumlatvijas reģionā, kas veic zinātniskos pētījumus lauksaimniecībā sadrbībā ar ZM, LLU u.c. zinātniskajām institūcijām Latvijā.
LLZC atrodas Rēzeknes rajona Viļānu pagastā, Viļānu pilsētas tiešā tuvumā(220km attālumā no Rīgas, 29km – no Rēzeknes, 35km – no Preiļiem). Latgales lauksaimniecības izglītības centrs atrodas starptautiskā autoceļa E22 un dzelzsceļa maģistrāles Rīga – Maskava tuvumā, Austrumlatvijas reģiona ģeogrāfiskajā un vēsturiskaja centrā(1;21).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants