Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse', 1.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse', 2.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse', 3.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse', 4.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse', 5.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse', 6.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse', 7.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse', 8.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse', 9.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse', 10.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  SIA „mācību centrs „A” darbības virzieni    5
2.  SIA „mācību centrs „A” mārketinga vides elementi, mikro un makro vides aspekti    7
3.  Uzņēmuma mārketinga pamatelementa izpēte    9
4.  SIA „mācību centrs „A”darbs ar klientiem    11
5.  Konkurentu darbība un cenas    13
6.  Uzņemuma priekšrocību un trūkumu analīze    16
  Secinājumi    17
  Priekšlikumi    18
  Izmantotie avotu saraksts    19
  Pielikumi    20
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings ir plānošanas un īstenošanas process, kurā tiek attīstīts produkta vai pakalpojuma koncepts, cenu politika reklāma un izplātīšana, lai veidotu savstarpējo mijiedarbību indivīdu un organizāciju mērķu sasniegšanu .Jauna mazā biznesa pārstāvji nereti sūdzas ,ka reklāmas izmaksā dārgi un viņi to nevar atļauties. Taču ļoti bieži ir nācies redzēt uzņēmumus, kas tērē lielus līdzekļus reklāmai, tomēr rezultāti ir samērā niecīgi, kamēr kāds cits tajā paša laika, izmantojot pavisam minimālus līdzekļus, sasniedz neticami labus rezultātus. Komercdarbībā viens no galvenajiem priekšnoteikumiem ir plānošana, kas ir nepieciešama, lai noteiktu katra konkrētā uzņēmuma darbības mērķus, to sasniegšanai nepieciešamos resursus un mārketinga darbības. Ļoti svarīga funkcija ir arī sagaidāmo rezultātu noteikšanai konkrētam laika posmam.
Ikviena jauna uzņēmuma vadībai nepieciešams nopietni pievērsties mārketinga darbam, lai tiktu veikts pārdomāts saimnieciskās darbības efektivitātes paaugstināšanas, finanšu plānošanas, reklāmas.
Lai jauns uzņēmums varētu veiksmīgi darboties ir nepieciešama esošas situācijas analīze, tirgus izpēte, konkurentu izpēte, noteikt uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī izstrādāt konkrētus uzņēmuma attīstības virzienus. Izpētīt finansiālos rādītājus un mārketinga aktivitātes uzņēmumā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants