Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.01.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketings', 1.
  • Referāts 'Mārketings', 2.
  • Referāts 'Mārketings', 3.
  • Referāts 'Mārketings', 4.
Darba fragmentsAizvērt

MĀRKETINGA STRATĒĢIJA


Izstrādājot stratēģiju, ikvienam uzņēmumam galvenā vērība ir jāveltī klientu vēlmēm un vajadzībām.
Mārketinga stratēģija – tā pēc būtības ir lēmumu pieņemšanas process mārketinga izdevumiem biznesā, mārketinga pasākumu kompleksam un mārketinga centieniem pie konkrētiem saimniekošanas nosacījumiem, ņemot vērā ārējos apstākļus un konkurenci.
Vadītājiem ir jāpieņem lēmumi par to, kādiem ir jābūt izdevumiem, lai sasniegtu nospraustos mērķus. Ieplānotos līdzekļus mārketinga izdevumiem katra firma sadala dažādu mārketinga pasākumu izvešanai.

PRAKSTISKAIS MĀRKETINGS

Praktiskais mārketings ietver četrus pamatelementus:...

Autora komentārsAtvērt
Atlants