Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga plāns "Skolas piens"', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga plāns "Skolas piens"', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga plāns "Skolas piens"', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga plāns "Skolas piens"', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga plāns "Skolas piens"', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga plāns "Skolas piens"', 6.
  • Konspekts 'Mārketinga plāns "Skolas piens"', 7.
  • Konspekts 'Mārketinga plāns "Skolas piens"', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās arvien vairāk skolēnu cieš no dažādām traumām un slimībām, kas tieši saistītas ar dažādu vitamīnu un vielu trūkumu organismā. Pateicoties Eiropas Savienības (ES) atbalstam un iniciatīvai šī problēma tiek risināta valstiski. Vairākās pasaules valstīs šī problēma tika atrisināta visai racionālā veidā – ieviešot skolas pienu. Šī sistēma ļoti veiksmīgi darbojas ASV un katrā skolā neveselīgie gāzētie dzērieni ir aizstāti ar pienu, kas pieejams pa ļoti zemām cenām.
ES piešķir subsīdijas un vietējiem ražotājiem ir jāievieš un jāsāk skolas izplatīšana skolās, kuras iesaistījušās skolas piena programmā. Lai veiksmīgi pārvaldītu finanses, piena izplatīšanu un novērstu iespējamās problēmas tiks izveidota bezpeļņas organizācija. Šī organizācija veiks finansu pārvaldi, risinās piegādes problēmas un personāla problēmas. Tādā veidā visi akcijā iesaistītie uzņēmumi varēs efektīvāk apgādāt skolas ar pienu, kā arī būs apkopoti vienviet dažādi rādītāji, līdz ar to būs efektīvāk novērojams piena patēriņš skolās un risināmas iespējamās problēmas sakarā ar to.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants