Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite. Polijas informācijas centrs "Tūris"', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite. Polijas informācijas centrs "Tūris"', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite. Polijas informācijas centrs "Tūris"', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite. Polijas informācijas centrs "Tūris"', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite. Polijas informācijas centrs "Tūris"', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite. Polijas informācijas centrs "Tūris"', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite. Polijas informācijas centrs "Tūris"', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite. Polijas informācijas centrs "Tūris"', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite. Polijas informācijas centrs "Tūris"', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite. Polijas informācijas centrs "Tūris"', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite. Polijas informācijas centrs "Tūris"', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
Uzņēmuma apraksts    4
1.1  Informācija un bizneskontakti    4
1.2  Pakalpojumi    5
1.3  Firmas rekvizīti    7
Konkurenti    8
Pieprasījumu raksturojums    8
Polijas informācijas centra darbinieki    10
Cenas    11
Sadarbība    11
  Secinājumi    12
Darba fragmentsAizvērt

Mana prakse norisinājās Polijas informācijas centrā ,,Tūris”, tur es biju ceļojuma konsultanta amatā. Mani darba pienākumi bija atbildēt uz telefona zvaniem, veidot datu bāzes, izbraukt uz viesnīcām un noslēgt līgumus par sadarbību, kā arī klientu konsultēšana.
Mērķis: Gūt pieredzi ceļojuma konsultanta darbā un izanalizēt, raksturot to darbību.
Darba uzdevumi: 1. Vispārēji raksturot uzņēmumu, tā darbību un darba uzdevumus:
2. Iepazīties ar ceļojuma konsultanta darbu;
3. Apkopot iegūto informāciju un veikt secinājumus.

Izejot 1. kursa praksi esmu daudz guvusi no tās , esmu iepazinusies ar uzņēmumu, tā darbības virzienu, produktu un pakalpojumu piedāvājumu, pieejamiem man dokumentiem, ceļojuma konsultanta darba uzdevumiem, esmu labāk iepazinusies ar biroja tehniku. Manuprāt ,darbinieku skaits Polijas informācijas centrā ir pietiekams, uzņēmums sadarbojās ar daudz viesnīcām un firmām. Vienīgais kas man ne īpaši patika, ka katrs runā savā valodā, piemēram, ja klients atnāk tas sekretāre var atbildēt tikai poļu valodā un vājā krievu valodā, jo latviešu valodu nezin, pārsvarā nāk latviešu klienti, taču visi darbinieki ir ar augstāko iegūto izglītību. Visi darbinieki zina savus darba uzdevumus un izpilda ļoti labi. …

Atlants