Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Prakses atskaite 'Mājmācības prakse', 1.
  • Prakses atskaite 'Mājmācības prakse', 2.
  • Prakses atskaite 'Mājmācības prakse', 3.
  • Prakses atskaite 'Mājmācības prakse', 4.
  • Prakses atskaite 'Mājmācības prakse', 5.
  • Prakses atskaite 'Mājmācības prakse', 6.
  • Prakses atskaite 'Mājmācības prakse', 7.
  • Prakses atskaite 'Mājmācības prakse', 8.
  • Prakses atskaite 'Mājmācības prakse', 9.
  • Prakses atskaite 'Mājmācības prakse', 10.
  • Prakses atskaite 'Mājmācības prakse', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Mums katram ir ģimene. Labvēlīgāka, nelabvēlīgāka, ar vairākiem brāļiem un māsām, ar vecākiem vai bez tiem. Bet tomēr tā ir ģimene. Arī Mārtiņam ir ģimene: mamma, tētis, trīs brāļi un māsa. Daudzi teiktu: „Kupla ģimene.” Un taisnība arī ir, tikai zinātāji ar līdzjūtību runā par šo ģimeni.
Mārtiņa mamma ir mājsaimniece, bet kur strādā viņa tēvs, uzzināt tā arī neizdevās. Skolā par to neviens neko nezināja un arī pats Mārtiņš teica, ka mājās viņi tikai runā, ka tētim ir darbs. Un viss.
Mārtiņš ģimenē ir jaunākais bērns, un vienīgais no visiem pieciem, kas mācās parastajā skolā. Pārējie četri ir palīgskolas bērni. Par to, ka Mārtiņam nav jāmācās kopā ar saviem brāļiem un māsu, vislielākā pateicība pienākas viņa bērnudārza audzinātājai un šībrīža klases audzinātājai, kuras ļoti cītīgi strādāja ar zēnu individuāli un turpina to darīt arī joprojām.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants