Vērtējums:
Publicēts: 15.11.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Eseja 'Izvērtēt konkrēta Latvijas produkta ieiešanas starptautiskajā tirgū iespējas', 1.
  • Eseja 'Izvērtēt konkrēta Latvijas produkta ieiešanas starptautiskajā tirgū iespējas', 2.
  • Eseja 'Izvērtēt konkrēta Latvijas produkta ieiešanas starptautiskajā tirgū iespējas', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Piena nozare Latvijā ir nozīmīga lauksaumniecības ražošanas sastāvdaļa, kuras procukcija tiek eksportēta gan uz ES, gan austrumu kaimiņvalstīm. Vēl pirms Eirpas Savienības solidaritātes Ukrainas jautājumā sankciju ieviešanas piena produktu eksports uz Krieviju sastādīja 48% , savukārt šobrīd šis tirgus Latvijas piena tirgus dalībniekiem ir liegts, taču eksports uz citām valstīm joprojām uzņēmumiem ir ļoti būtisks. Kā produktu, kura iespējas ieiet starptautiskajā tirgū nepieciešams analizēt, autors ir izvēlējies AS “Smiltenes piens” produktu līniju “Piena spēks”. Tā ir piena produktu līnija, kuras galvenā sastāvdaļa ir piena sūkalu olbaltumvielu koncentrāts, kuras sastāvdaļas ir ļoti veselīgas un veicina organisma procesu attīstību, uzlabo limfas atteci, dod veselīgu enerģiju un organismam nepieciešamās papildus uzturvielas. Šo piena dzērienu var iegādāties veikalos, kur plauktos atrodams “Piena spēks” ar zemeņu, šokolādes, vaniļas, plūmju, rabarberu, cidoniju garšām. Nozīmīgākais aspekts, kādēļ autors izvēlējās konkrēti šo produktu ir tā veselīgums un ekskluzivitāte, jo šobrīd pasaules iedzīvotāji arvien vairāk seko līdzi veselīgam uzturam, līdz ar to meklē jaunus produktus veselības uzlabošanas veicināšanai.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants