Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Izglītības organizācija un finansējums Latvijā', 1.
  • Referāts 'Izglītības organizācija un finansējums Latvijā', 2.
  • Referāts 'Izglītības organizācija un finansējums Latvijā', 3.
  • Referāts 'Izglītības organizācija un finansējums Latvijā', 4.
  • Referāts 'Izglītības organizācija un finansējums Latvijā', 5.
  • Referāts 'Izglītības organizācija un finansējums Latvijā', 6.
  • Referāts 'Izglītības organizācija un finansējums Latvijā', 7.
  • Referāts 'Izglītības organizācija un finansējums Latvijā', 8.
  • Referāts 'Izglītības organizācija un finansējums Latvijā', 9.
  • Referāts 'Izglītības organizācija un finansējums Latvijā', 10.
  • Referāts 'Izglītības organizācija un finansējums Latvijā', 11.
  • Referāts 'Izglītības organizācija un finansējums Latvijā', 12.
  • Referāts 'Izglītības organizācija un finansējums Latvijā', 13.
  • Referāts 'Izglītības organizācija un finansējums Latvijā', 14.
  • Referāts 'Izglītības organizācija un finansējums Latvijā', 15.
  • Referāts 'Izglītības organizācija un finansējums Latvijā', 16.
  • Referāts 'Izglītības organizācija un finansējums Latvijā', 17.
  • Referāts 'Izglītības organizācija un finansējums Latvijā', 18.
  • Referāts 'Izglītības organizācija un finansējums Latvijā', 19.
  • Referāts 'Izglītības organizācija un finansējums Latvijā', 20.
  • Referāts 'Izglītības organizācija un finansējums Latvijā', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Izglītības sistēma    4
2.  Izglītības organizācija Latvijā    6
2.1.  Ministru kabineta(MK) kompetence izglītībā    6
2.2.  Pašvaldību kompetence izglītībā    7
2.3.  Izglītības un zinātnes ministrijas (IZM) kompetence izglītībā    8
3.  Izglītības sistēmas finansu un materiālie līzdekļi    8
4.  Izglītības iestāžu finansēšanas kārtība    9
5.  Pedagogu darba samaksa    14
  Secinājumi    19
  Izmantotā literatūra    20
Darba fragmentsAizvērt

Izglītība būtiski nosaka sabiedrības attīstības perspektīvu, tautas vietu un nozīmi pasaules kultūrtautu saimē. Latvijas uzplaukums, ieiešana un nostiprināšanās attīstīto valstu kopībā nav domājama bez nacionālās izglītības prakses un teorijas nepārtrauktas pilnveides.
Valsts ģeopolitiskais stāvoklis, ierobežotie izejvielu un enerģētiskie resursi nosaka, ka galvenie Latvijas konkurencenes spēju nodrošinošie faktori ir un būs augstvērtīgi izglītoti, kvalificēti iedzīvotāji un intelektuāli ietilpīga tautsaimniecība.
Pašlaik mūsu valstī izglītības organizācijas un finansējuma jomā trūkst kopējas sistēmas, tā ir haotiska, ar neskaidru nākotni. Galvenās problēmas, kurām jāpievērš uzmanība, runājot par izglītības attīstību, ir lielāka finansējuma piešķiršana valsts augstskolām, kā arī studentu nodrošināšana ar kvalitātīvu izglītības sistēmu, kas palielinātu viņu konkurētspēju darba tirgū.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants