Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns ar rokdarbu dominanti', 1.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns ar rokdarbu dominanti', 2.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns ar rokdarbu dominanti', 3.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns ar rokdarbu dominanti', 4.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns ar rokdarbu dominanti', 5.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns ar rokdarbu dominanti', 6.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns ar rokdarbu dominanti', 7.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns ar rokdarbu dominanti', 8.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns ar rokdarbu dominanti', 9.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns ar rokdarbu dominanti', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Uzdevumi rokdarbos (zināšanas, prasmes, attieksme) un pakārtotajiem mācību priekšmetiem:
1. Nostiprināt bērnu tīšanas, siešanas, vēršanas prasmes.
2. Bagātināt priekšstatus un sajūtu pieredzi par dažādu materiālu īpašībām un to pielietojumu, pārvēršot tos par telpu rotājumiem.
3. Veidot sastiprināšanas prasmes, izmantojot plastilīnu.
4. Veicināt roku sīkās muskulatūras attīstību.
5. Sekmēt darba prieku un radošo pašizpausmi.
6. Aktivizēt bērnu vāru krājumu, rosināt atbildēt uz jautājumiem.
7. Attīstīt prasmes saklausīt un saprast dzirdēto.
8. Attīstīt prasmi izteikt savas domas.
9. Attīstīt stāstītprasmi, izmantojot iztēli.

Mērķa realizācijai izmantojamie līdzekļi:
Pedagogam: Nora Ikstena „Rūķu ciems,” egļu zari, no baltas dzijas izgatavota egle
Bērniem: Eglēm – balta dzija, koka iesms, plastilīns, pudeļu vāciņi (zaļi), pērlītes;

Autora komentārsAtvērt
Atlants