Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.04.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Preces, pakalpojumi, to klasifikācija', 1.
  • Konspekts 'Preces, pakalpojumi, to klasifikācija', 2.
  • Konspekts 'Preces, pakalpojumi, to klasifikācija', 3.
  • Konspekts 'Preces, pakalpojumi, to klasifikācija', 4.
  • Konspekts 'Preces, pakalpojumi, to klasifikācija', 5.
  • Konspekts 'Preces, pakalpojumi, to klasifikācija', 6.
Darba fragmentsAizvērt

„Produkts” ir plašāks jēdziens par „prece” vai „pakalpojums”. Ar „produkts” tiek saprasta jebkura radīta vērtība (vieliska vai nevieliska).

„Produkts” kļūst par „preci” brīdī, kad tas tiek piedāvāts pārdošanai tirgū, kad tam tiek noteikta cena. Produkts, kurš tiek saražots, bet patērēts pašu vajadzībām, nav uzskatāms par preci.

Dažādos literatūras avotos ir atrodama atšķirīga izpratne jautājumā par to, vai jēdziens „prece” ietver sevī arī pakalpojumus, kas tiek piedāvāti tirgū. Atsevišķi autori ar jēdzienu „prece” apzīmē visus produktus, kuri tiek piedāvāti tirgū (gan vieliskus, gan nevieliskus), tomēr atsevišķi autori ar jēdzienu „prece” apzīmē tikai materiālos (vieliskos) produktus, atsevišķi izdalot pakalpojumus (nevieliskos produktus). Jautājums par šī veida klasifikāciju nav principiāls, tomēr jāatceras augstāk pieminētās nianses.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants