Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Konkurence globalizācijas apstākļos', 1.
  • Konspekts 'Konkurence globalizācijas apstākļos', 2.
  • Konspekts 'Konkurence globalizācijas apstākļos', 3.
  • Konspekts 'Konkurence globalizācijas apstākļos', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Lai iegūtu ienākumus no eksporta uzņēmējam vajag izstrādāt organizācijas stratēģiju, sagatavot preci tirgum, noteikt optimālu startēģiju preču piegādei, pārdošanai un maksājumu saņemšanai. Starptautisku operāciju stratēģijas izstrādē vajag izvērtēt dažādas valstis. Darba spēka cenu utt., kā arī uzņēmuma izvietošanaspunktus. Preču pārvietošanai no valsts uz valsti vajag transporta – ekspiditoru kompānijas pakalpojumi, maksājumu inkasāciaji – banku pakalpojumi. Importa, ka arī eksporta stratēģijas izstrādei vajag ekspertus, spēcīgas idejas īstenot gala produkcijā.
Globālās izvietošanas stratēģijas.
Gandrīz visas firmas var izvēlēties ražošanas un avotu atrašanās vietu, lai varētu tālāk realizēt produkciju. Piemēram, atrašanā daudznacionālās korporācijas var ražot mašīnas pastāvīgi,. Bet var arī pirkt gatavu produkciju no citiem ražotājiem. Daudznacionāla korporācija piedalāssarežģitā ražošanas adalē, pie kam viņa pati var izgatavotvai vākt komponentus tirgum vien avi vairākās valstīs, kas atrodas dažādās pasaules malās. DNK var arī vērst ražošanu daudzās valstīs, lai apkalpotu viņu tirgu.
Globālās izvietošanas alternatīvas.
Katram konkrētam tirgum, ko apkalpo daudznacionāla korporācija, ražošanas globālā izvietošana izpaužas tā, ka nākas izlemt, kur ražot komplektējoōs, kur vākt kopā gatavo produkciju. Parasti firmas orientējas uz pakāpenisku dažādu valstu tirgu apgūšanu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants