Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Ilgstošais novērojums pirmsskolā', 1.
  • Konspekts 'Ilgstošais novērojums pirmsskolā', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Izgājuši ārā bērni atrod vairākas vietas, kur aug pienenes, bet tomēr audzinātāja bērniem aicina izvēlēties vienu konkrētu vietu, lai turpmāk mēs varētu izpētīt, vai tiešām ar pieneni notiek tādas pārvērtības, kādas bija aprakstītas pasakā, ko stāstīja audzinātāja rīta aplī. Kopīgi tiek izvelēta vieta, kur vismazāk notiek kustība, nerotaļājas bērni un nestaigā pieaugušie, vieta, kur novērojums būtu drošs. Audzinātāja ar bērniem aplūko šīs pienenes( aug trīs pienenes), kāda tām krāsa, raksturo – spurains zieds, pasmaržo, vai smaržo. Audzinātāja ar bērniem nolemj, ka iesim katru dienu apskatīt, vai nav notikušas, kādas izmaiņas ar pienenes izskatu. Audzinātāja bērniem jautā: „Vai mēs atcerēsimies precīzi, kāda izskatījās pienene sākumā?…

Autora komentārsAtvērt
Atlants