Vērtējums:
Publicēts: 20.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 1.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 2.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 3.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 4.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 5.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 6.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 7.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 8.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 9.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 10.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 11.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 12.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 13.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 14.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 15.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 16.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 17.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 18.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 19.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 20.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 21.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 22.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 23.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 24.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 25.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 26.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 27.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 28.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 29.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 30.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 31.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 32.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 33.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 34.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 35.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 36.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 37.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 38.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 39.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 40.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas iespēju pilnveidošana tūrisma aģentūrā', 41.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Uzņēmuma apraksts   
2.  Pircēja rīcība patēriņa tirgū un pirkšanas lēmuma pieņemšana   
3.  Personiskās apkalpošanas būtība, mērķi un principi   
4.  Produktu vadīšana   
5.  Reklāmas veidi un to pielietojums uzņēmumā   
6.  Darbības paplašināšanas iespējas   
7.  Konkurentu darbība   
8.  Personāla darbības organizēšana, atlase un motivēšana   
  Secinājumi   
  Priekšlikumi   
  Izmantoto avotu saraksts   
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās patērētājiem tiek piedāvāti visdažādākie produkti un zīmoli, ir liela cenu un piegādātāju izvēle. Kā viņi izvēlas sev atbilstošāko? Esam pārliecināti, ka patērētāji aprēķina, kurš piedāvājums sniegs vislielāko vērtību. Patērētāji maksimāli izmanto vērtības – atbilstošu izmaksu un ierobežotu zināšanu – mobilitātes un ienākumu robežās. Viņiem ir zināmi priekšstati par vērtību, un viņi darbojas saskaņā ar šiem priekšstatiem. Tas, vai piedāvājums atbilst priekšstatiem par vēlamo vērtību, ietekmē gan patērētāja apmierinātību, gan iespēju, ka pirkums tiks veikts atkārtoti.
Savlaicīgi apzinot klientu prasības un vadot procesus uzņēmumā tā, lai to vēlmes būtu izpildītas, neapšaubāmi paaugstinās klientu apmierinātība, uzlabojas sabiedrības priekšstats par uzņēmumu un, līdz ar to, palielinās iespēja saņemt arvien jaunus pasūtījumus un paplašināt sadarbības iespējas gan jau ar esošajiem, gan ar jauniem klientiem.
Tūrisma kompānija SIA „XXX” dibināta 2004. gada 22.oktobrī. Neskatoties uz to, ka uzņēmums ir salīdzinoši jauns, tas veiksmīgi darbojas un atradis savu nišu tirgū. Integrēšanās tirgū ir notikusi un turpina būt veiksmīga, pateicoties darbinieku profesionalitātei un ilgajai pieredzei tūrisma jomā, kā arī pareizi izvēlētai mārketinga stratēģijai. Noteikti jāatzīmē, ka uzņēmums salīdzinoši īsā laikā ir ieguvis starptautiskus diplomus un ir gan vietējo, gan starptautisku asociāciju dalībnieks.
Kursa darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma pārdošanas procesus un darbības paplašināšanas iespējas.
Uzdevumi:
iepazīties ar uzņēmuma vēsturi un galvenajiem darbības aspektiem;
izprast pircēja rīcību un pirkšanas lēmumu pieņemšanu;
izanalizēt personiskās apkalpošanas mērķus un būtību;
novērtēt produktu vadīšanu tirgū;
izzināt reklāmas veidus un to pielietojumu;
saprast darbības paplašināšanas iespējas;
izanalizēt konkurentu darbību;
izprast personāla darbības organizēšanu, atlasi un motivāciju.
Lai veiktu uzdevumus un sasniegtu izvirzīto mērķi, tika izmantoti tūrisma kompānijas SIA „XXX” materiāli un mācību literatūra. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants