Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāma un ētika', 1.
  • Referāts 'Reklāma un ētika', 2.
  • Referāts 'Reklāma un ētika', 3.
  • Referāts 'Reklāma un ētika', 4.
  • Referāts 'Reklāma un ētika', 5.
  • Referāts 'Reklāma un ētika', 6.
  • Referāts 'Reklāma un ētika', 7.
  • Referāts 'Reklāma un ētika', 8.
  • Referāts 'Reklāma un ētika', 9.
  • Referāts 'Reklāma un ētika', 10.
  • Referāts 'Reklāma un ētika', 11.
  • Referāts 'Reklāma un ētika', 12.
  • Referāts 'Reklāma un ētika', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
I nodaļa  Reklāmas būtība un loma sabiedrībā    4
II nodaļa  Ētikas specifika    7
III nodaļa  Reklāma un ētika    8
IV nodaļa  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    13
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu dzīvi veido milzīgs informācijas apjoms, kurā mēs katrs smeļam zināšanas priekš sevis, pilnveidojam katrs savu dzīves skatījumu un baudījumu.
Viens no informācijas iegūšanas aspektiem ir reklāma, kas mūs vai ik uz soļa uzrunā, liekot pievērst uzmanību noteiktam produktam/pakalpojumam, jo kā teicis R.Baners, ka „reklāma – tas ir ne tikai kāds ziņojums, bet tā ir sociāla parādība, kas ietekmē mūsu dzīves stilu un, savukārt, - ir no tās atkarīga”.
Mūsu dzīves stilu lielā mērā ietekmē arī mūsu pašu skatījums uz šo dzīvi – katra cilvēka ētiskie principi.
Cik liela nozīme sabiedrībā ir reklāmai un ētikai? Vai reklāma ievēro ētiskos principus, kas katram cilvēkam ir tik dažādi? Vai, ievērojot šos principus, reklāma spēj ietekmēt un efektīvi virzīt produktu/pakalpojumu tirgū, kurā valda tik liela dažādība?…

Atlants