Vērtējums:
Publicēts: 29.08.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 28 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Rekreācijas aspekti psiholoģijā', 1.
  • Konspekts 'Rekreācijas aspekti psiholoģijā', 2.
  • Konspekts 'Rekreācijas aspekti psiholoģijā', 3.
  • Konspekts 'Rekreācijas aspekti psiholoģijā', 4.
  • Konspekts 'Rekreācijas aspekti psiholoģijā', 5.
  • Konspekts 'Rekreācijas aspekti psiholoģijā', 6.
  • Konspekts 'Rekreācijas aspekti psiholoģijā', 7.
  • Konspekts 'Rekreācijas aspekti psiholoģijā', 8.
  • Konspekts 'Rekreācijas aspekti psiholoģijā', 9.
  • Konspekts 'Rekreācijas aspekti psiholoģijā', 10.
  • Konspekts 'Rekreācijas aspekti psiholoģijā', 11.
  • Konspekts 'Rekreācijas aspekti psiholoģijā', 12.
  • Konspekts 'Rekreācijas aspekti psiholoģijā', 13.
  • Konspekts 'Rekreācijas aspekti psiholoģijā', 14.
  • Konspekts 'Rekreācijas aspekti psiholoģijā', 15.
  • Konspekts 'Rekreācijas aspekti psiholoģijā', 16.
  • Konspekts 'Rekreācijas aspekti psiholoģijā', 17.
  • Konspekts 'Rekreācijas aspekti psiholoģijā', 18.
  • Konspekts 'Rekreācijas aspekti psiholoģijā', 19.
  • Konspekts 'Rekreācijas aspekti psiholoģijā', 20.
  • Konspekts 'Rekreācijas aspekti psiholoģijā', 21.
  • Konspekts 'Rekreācijas aspekti psiholoģijā', 22.
  • Konspekts 'Rekreācijas aspekti psiholoģijā', 23.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija   
  Annotation    5
  Ievads    5
1.  Rekreācija    7
1.1.  Rekreācijas vispārējs raksturojums    7
1.2.  Rekreācijas veidi    9
1.2.1.  Ārstnieciskā rekreācija    9
1.2.2.  Izglītojošā rekreācija    10
1.2.3.  Sporta rekreācija    12
1.3.  Terapeitiskā rekreācija    13
2.  Attieksmes    15
2.1.  Attieksmes raksturojums    15
2.2.  Attieksme pret mākslu kā rekreācijas sastāvdaļa    15
  Nobeigums    17
  Literatūras saraksts    19 
Darba fragmentsAizvērt

Darbā tika izpildīti visi ievadā minētie uzdevumi:
• Autore ir iepazinusies ar pētījumiem un literatūras avotiem par rekreāciju, attieksmi pret mākslu kā rekreācijas sastāvdaļu. Pētījumi un literatūras avoti tika iegūti no EBSCO, Sage, PuMed un JSTOR datu bāzēm.
• No pieejamajiem pētījumiem tika izvēlēti gan vecāka gada pētījumi, kuriem ir būtiska loma vēl šodien, kā arī jaunākie pētījumi.
• Katrs koncepts tika izanalizēts atsevišķi, kā arī tika parādīta to saistība.
• Tika izdarīti kursa darba tēmai atbilstoši secinājumi.
Darba ietvaros autore ir izdarījusi vairākus secinājums:
1. Lai rekreācija būtu efektīva tai ir jābūt tendētai uz pozitīviem rezultātiem, un ir jābūt jautrai.
2. Rekreācijas aktivitātēs var piedalīties visi, kuriem ir vēlme, taču tieši terapeitiskā rekreācija (TR) ir tā profesija, kura strādāt ar cilvēkiem, kuriem ir slimības un/vai invaliditāte.
3. Mākslas izmantošana rekreācijas aspektā ir tā, kas sniedz cilvēkam iespēju uz veselības atjaunošanos, tā ļauj cilvēkiem relaksēties, kļūt laimīgākiem un pozitīvākiem.
4. Māksla ir arī rekreācijas instruments, ar kura palīdzību var attīstīt iztēli, paaugstināt kreativitāti, sniegt augstākus akadēmiskos rezultātus, uzlabos sociālās prasmes, palielinās pašizpausmes iespējas un sniegs pārliecību un pašcieņu.
5. Fizisko spēju attīstībai ir vēlamas jebkādas sporta aktivitātes, kā arī mājdzīvnieka iegāde, it īpaši suņa, palīdzēs veikt fiziskās aktivitātes.

Autora komentārsAtvērt
Atlants