Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Kvalitātes vadība jūras transportā', 1.
  • Konspekts 'Kvalitātes vadība jūras transportā', 2.
  • Konspekts 'Kvalitātes vadība jūras transportā', 3.
  • Konspekts 'Kvalitātes vadība jūras transportā', 4.
  • Konspekts 'Kvalitātes vadība jūras transportā', 5.
  • Konspekts 'Kvalitātes vadība jūras transportā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Piesardzības mēri piesārņojuma novēršanai, un normatīvie akti, kas to regulē.
Automašīnām, kas iesaistīti pārvadājumos, jāatbilst tehniskajām minimālajām prasībām, kurus nosaka CSDD, un tie jāpakļauj regulārajam tehniskajām apskatam.
Noliktavu telpām jābūt atbilstībā Latvijas Republikas Darba drošības likumam. Un tie arī jāpakļauj sanitārajām, ugunsdrošības un citām pārbaudēm.
Bīstamo kravu pārvadājumu un glabāšanas nosacījumi ir reglamentēti ražotāja instrukcijā. Tie attiecās gan uz automašīnām, gan uz noliktavām.

6. Ārējo interešu pušu izteiktie viedokļi
Mūsu gadījumā ir divas puses, kas arī ir ieinteresētas vides piesārņošanas novēršanā. Tie ir:
• ražotājs, no kura mēs pērkam preces; un
• klients, kuram mēs apgādam ar precēm.
Abu pušu darbība, kas skar mūsu piegādātas preces (ražotājam – ražošana, klientam – izmantošana un utilizācija) it stingri reglamentēta ar atbilstošiem normatīviem aktiem un līdz ar to katra no pusēm ir ieinteresēta paaugstinātu prasību ievērošanā, pat neskatoties uz lielākām izmaksām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants