Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 1.
  • Referāts 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 2.
  • Referāts 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 3.
  • Referāts 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 4.
  • Referāts 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 5.
  • Referāts 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 6.
  • Referāts 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 7.
  • Referāts 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 8.
  • Referāts 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 9.
  • Referāts 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 10.
  • Referāts 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 11.
  • Referāts 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 12.
  • Referāts 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 13.
  • Referāts 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 14.
  • Referāts 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 15.
  • Referāts 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 16.
  • Referāts 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
  Definīcijas    4
1.  Ekonomiskā socioloģija    5
2.  Teorijas    6
2.1.  Sociālās izmaiņas    6
2.2.  Konfliktu teorija    7
2.3.  Līdzsvara teorija    8
2.4.  Konkurence    9
2.5.  Konkurences veidi    9
2.6.  Kādu labumu mums dod konkurence    10
3.  Patērētāja motivācija    11
4.  Secinājumi no intervijām    14
5.  Secinājumi    16
6.  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    17
Darba fragmentsAizvērt

Piepulcējot jau esošajiem uzskatiem savus uzskatus, trīs amerikāņu filozofi Džeimss F. Eindžels, Rodžers D. Blekvels, Pols U. Miniards, kas ar savu darbu „Patērētāju uzvedība” uzsvēra plašā motivējošā spektra nozīmi. Iedziļinoties šajā jautājumā viņi par galveno motivējošo spēku uzskata patērētāja vajadzību apmierināšanu, kas balstās kā uz utilitārām tā uz emocionālām vajadzībām. Viņi norāda, ka liela nozīme ir arī paša patērētāja ieinteresētībai sevis motivēšanā. Ar to saprot kā emocionālā stāvokļa ietekmēšanu, ar ko mūsdienās nodarbojas vesela nozare – mārketings. Mārketinga princips: „Patērētāju ir vieglāk iekarot, radot viņam labu garastāvokli”. Ne mazāka nozīme ir katra atsevišķa patērētāja noturīgo motivējošo modeļu kopums, pēc kura arī tiek vadīta patērētāju uzvedība. Patērētāju ievērojami ietekmē viņa tiekšanās pēc pašcieņas un pašapliecināšanās. Nereti kā pircēja motivācijas palaišanas svira darbojas viņa fantāzija. Protams, milzīgu ietekmi , kas nosaka patērētāja uzvedību, nosaka viņa paškontrole.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants