Vērtējums:
Publicēts: 17.08.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 32 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 1.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 2.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 3.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 4.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 5.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 6.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 7.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 8.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 9.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 10.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 11.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 12.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 13.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 14.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 15.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 16.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 17.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 18.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 19.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 20.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 21.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 22.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 23.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 24.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 25.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 26.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 27.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 28.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 29.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 30.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 31.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 32.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 33.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 34.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 35.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 36.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 37.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 38.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 39.
  • Referāts 'Pasaules ietekmīgākās slavenības drukātajās smaržu reklāmās', 40.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Slavenību indosaments    5
1.1.  Reklāmu veidi    5
1.2.  Slavenību indosamenta izveidošanās un attīstība    6
1.3.  Slavenību indosamenta priekšrocības    8
1.4.  Slavenību indosamenta trūkumi    9
1.5.  Smaržu industrija    10
1.6.  Smaržu reklāmas    11
1.7.  Slavenību indosaments smaržu industrijā    13
1.8.  Slavenību indosamenta reklāmas elementi    14
2.  Pētījums par ārzemju slavenībām drukātajās smaržu reklāmās    17
2.1.  Pētījuma objektu un metožu raksturojums    17
2.2.  Pētījuma rezultātu analīze un interpretācija    18
  Kopsavilkums    28
  Secinājumi un priekšlikumi    30
  Izmantotās literatūras saraksts    32
  Pielikumi    34
Darba fragmentsAizvērt

Globalizācijas dēļ, pasaule kļūst internacionālāka – interneta nodrošina plašu informācijas apraidi un piedāvā dažādas komunikācijas formas, satelīti pārraida TV kanālus un informāciju no vienas pasaules valsts uz otru, cilvēki veido draudzīgas attiecības ar citiem cilvēkiem, pat atrodoties tūkstošiem kilometru attālumā.
Tehnoloģiju dēļ, cilvēki var ātri iegūt informāciju par citiem cilvēkiem. Pasaule attīstās visās nozarēs – arī mūzikā, modē, kino utt. Personības, kuras aktīvi piedalās dažādos pasaulē zināmos kino projektos kā Andželina Džolī un Džordžs Klūnijs, strādā kā modeles tādos uzņēmumos un skatēs kā Dolce & Gabbana un Armani, rada mūziku un uzstājas starptautiskās koncertturnejās kā Britnija Spīrsa un Bejonsī, ietekmē ne tikai konkrēto nozari, kurā viņas darbojas, bet arī visu sabiedrību kopā. Sabiedrība vēro cilvēkus, kas ir sasnieguši savā dzīvē lieliskus rezultātus, atpazīst un seko viņu paraugam. Šādus cilvēkus sauc par starptautiskām slavenībām.
Sabiedrības lielajai interesei par slavenību dzīvi faktisks piemērs ir E! TV kanāla izveide, kurš mūsdienās ir viens no skatītākajiem kanāliem pasaulē – vairāk nekā 600 miljoni mājsaimniecību visā pasaulē. Tā popularitāte ir augusi izteikti pēdējos 5 gadus, jo pasaulē esošā starptautiskā vide nodrošina jaunās dažādu mākslu zvaigznes ar plašiem biznesa un informācijas kontaktiem. E! TV kanālā tiek pārraidītas slavenību ziņas, slavenību biogrāfijas, dažādi realitātes šovi, kā, piemēram, Keeping Up With The Kardashians, kurš paradīja Kardashianu ģimeni par internacionālām zvaigznēm un miljonāriem [10.]. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants