Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Patērētāju sabiedrība', 1.
  • Prezentācija 'Patērētāju sabiedrība', 2.
  • Prezentācija 'Patērētāju sabiedrība', 3.
  • Prezentācija 'Patērētāju sabiedrība', 4.
  • Prezentācija 'Patērētāju sabiedrība', 5.
  • Prezentācija 'Patērētāju sabiedrība', 6.
  • Prezentācija 'Patērētāju sabiedrība', 7.
  • Prezentācija 'Patērētāju sabiedrība', 8.
  • Prezentācija 'Patērētāju sabiedrība', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Politiskais definējums
Patērētāju sabiedrības loceklis ir persona, kas nedomā un nedara neko kaut kā cita labā, kas nav viņš pats vai viņa ģimene
Patērētāju sabiedrība ir cilvēku kopums, kas uzskata, ka nav jāiet vēlēt, ka sabiedriski- politiskos procesus vada kāda mistiska neredzama roka
Patērētāju sabiedrība NAV cilvēku kopums, kas pērk preces veikalā.
Viens no apzīmējumiem patērētāju ideoloģijā ir “novofilija” – apsēstība ar jauno.

Agrāk cilvēki dzīvoja starp lietām, kas bija fundamentālas, pārmantotas, un tas viņus darīja laimīgus un drošus.

Šodien industrija nemitīgi izsviež jauno, pat neražojot ilgam laika periodam.
Kritika
Luksuspreces un nevajadzīgas patēriņa preces kalpo kā sociālās pazīšanās zīmes, radot elitismu.
Patēriņa sabiedrība ir vairāk tendēta uz vides piesārņošanu, klimata izmaiņām veicināšanu un derīgo resursu pārlieku izmantošanu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants