Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.11.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 1.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 2.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 3.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 4.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 5.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 6.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 7.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 8.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 9.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 10.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 11.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 12.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 13.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 14.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 15.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 16.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 17.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 18.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 19.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 20.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 21.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 22.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 23.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 24.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 25.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 26.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 27.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 28.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 29.
  • Referāts 'Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem', 30.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Patērētāju apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes    5
1.1.  Patērētāju ietekmējošie faktori un uzvedības modelis    6
1.2.  Klientu apmierinātība pakalpojumu sniegšanas sektorā    14
2.  SIA ‘’TOI TOI Latvija’’ raksturojums    16
2.1.  SIA ‘’TOI TOI Latvija’’ uzņēmuma raksturojums    16
2.2.  SIA ‘’TOI TOI Latvija’’ uzņēmuma struktūra    17
2.3.  SIA ‘’TOI TOI Latvija’’ mērķi 2019. gadam    18
3.  Klientu apmierinātības ar SIA ‘’TOI TOI Latvija pakalpojumiem’’ pētījums    19
3.1.  Pētījuma metodes izvēles pamatojums    19
3.2.  Respondentu apraksts    20
3.3.  Aptaujas datu analīze un interpretācija    21
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    27
  Literatūras un izmantoto avotu saraksts    28
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1) Lielākā daļa SIA ‘’TOI TOI Latvija’’ klienti ir apmierināti ar sniegtajiem pakalpojumiem.
2) Visvairāk klienti izmanto tieši SIA ‘’TOI TOI Latvija’’ biotualešu nomas un apkopes pakalpojumus, principā klienti ir apmierināti gan ar piedāvāto pakalpojumu, gan pakalpojuma kvalitāti.
3) Autore secina ka SIA ‘’TOI TOI Latvija’’ lielākoties strādā un sadarbojas tieši ar uzņēmumiem.
4) Ļoti liels aptaujāto skaits ir apmierināti ar SIA ‘’TOI TOI Latvija’’ speciālistiem un viņu kvalifikāciju, ir apmierināti un novērtē vieglo komunikāciju ar uzņēmuma speciālistiem.
5) Salīdzinot ar atbilžu rādījumiem uz citiem jautājumiem, autore secina ka uzņēmumam vajadzētu sākt pievērties ķīmijas kvalitātei ko iepilda biotualetēs.
6) Vairums klientus neapmierina tas, ka dokumentu aprite joprojām notiek ar pasta starpniecību, līdz ar to tiek patērēts lieks laiks, gan uzņēmumam, gan klientam.

Autora komentārsAtvērt
Atlants