Vērtējums:
Publicēts: 29.04.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Integrēta nodarbība runas attīstībā', 1.
  • Paraugs 'Integrēta nodarbība runas attīstībā', 2.
  • Paraugs 'Integrēta nodarbība runas attīstībā', 3.
  • Paraugs 'Integrēta nodarbība runas attīstībā', 4.
  • Paraugs 'Integrēta nodarbība runas attīstībā', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Bērnus, kuri ir atnākuši pirmie aicinu spēlēt didaktisko spēli „Meža dzīvnieki” vai „Gājputni, nometnieki”. Bērni paši izvēlas, kuru spēlēt.
Rīta aplis.
Visi bērni ir ieradušies un kopā nodziedam sasveicināšanās dziesmiņu – noskaidrojam, kurš draugs šodien nav ieradies.
Noskaidrojam kas šodien ir par dienu, kāds datums un mēnesis. (oktobris – lapkritis)
Izliekam dabas kalendārā šodienas datumu un atkārtojam kas par dienu bija vakar.
Rīta rosme.
Lieli putni – paceļ rokas uz augšu un rāda cik lieli putni.
Mazi putni – pietupjās, rāda cik mazi putni.
Visi brauca žagaros – kustina elkoņus gar sāniem.
Mazajiem putniņiem – klusi sit plaukstas.
Apgāzās vezumiņš – skaļi sit plaukstas.
Pagaidiet lielie putni – Brīdinoši pakrata pirkstu.
Paceliet vezumiņu – rāda kā pacelt vezumiņu.

Atlants