Vērtējums:
Publicēts: 30.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Skolas kultūra', 1.
  • Konspekts 'Skolas kultūra', 2.
  • Konspekts 'Skolas kultūra', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Aplūkot apkārt esošo sabiedrību kā veselu objektu ir pārāk grūti un sarežģīti, tādēļ tiek radīts modelis, kurš ļauj sadalīt sabiedrību attiecīgi pēc reliģiskās piederības, ekonomiskā stāvokļa, izglītības līmeņa un pēc citiem neuzskaitāmi daudziem parametriem. Dalot sabiedrību un analizējot to mēs varam nonākt līdz pašam indivīdam, kurš ir neatņemama kultūras sastāvdaļa.
Lai spētu iedziļināties un izprast kultūras būtību, ir jāsaprot jēdziens „Kūltūra” un tam pakārtotās īpašības, jāpiebilst, ka kultūru raksturo dažādi:

„Jēdzienam „Kultūra” ir daudzi izskaidrojumi, kā arī tā lietojums ir plašs un daudzpusīgs. Kultūra kā attieksmju sistēma; kā simbolu un zīmju kopums; kultūra kā dialogs; kultūra kā vērtību sistēma; kultūras un mākslas; kā arī kultūras un civilizācijas attiecības.” (http://www.liis.lv/kultvest/kultura/kulje/teksts.htm)

Autora komentārsAtvērt
Atlants