Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Kampaņas stratēģijas treniņš: kampaņas projekta prezentācija', 1.
  • Konspekts 'Kampaņas stratēģijas treniņš: kampaņas projekta prezentācija', 2.
  • Konspekts 'Kampaņas stratēģijas treniņš: kampaņas projekta prezentācija', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Niks Neilors, tabakas industrijas pārstāvis, medicīnas pārstāvju konfronēts un redzot Amerikas aizsāktās pretaktivitātes pret smēķētājiem, nolemj iestāties par smēķētāju un tabakas ražotāju tiesībām, jo mūsdienās tā jau ir neo-purtitāniska kultūra. Tāpēc viņš uzsākt sabiedrisko attiecību kampaņu, lai iestātos par smēķētāju tiesībām, uzsverot, ka daudz lielāka ietekeme uz veselību rada alkohols un neveselīgais uzturs.
Stāsts dokumntēts filmā “Smēķēt atļauts”, kuras režisors ir Džeisons Reitmans. Tas ir asprātīgs stāsts par lielas tabakas kompānijas uzņēmīgo PR-aģentu, kura pamatdarbs ir oponēt aktīvai prettabakas nostājai sabiedrībā un cīnīties pret politiķiem, kas cenšas ierobežot cigarešu tirdzniecību. Un, lai kampaņa noritētu veiksmīgi, viņam jāzina, kā ietekmēt sabiedrībā valdošo uzskatu par tabakas kaitīgumu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants