Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 1.
  • Referāts 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 2.
  • Referāts 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 3.
  • Referāts 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 4.
  • Referāts 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 5.
  • Referāts 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 6.
  • Referāts 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 7.
  • Referāts 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 8.
  • Referāts 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 9.
  • Referāts 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 10.
  • Referāts 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 11.
  • Referāts 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 12.
  • Referāts 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 13.
  • Referāts 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
  Reklāma    5
  Reklāmas ekonomiskais aspekts    6
  Reklāmas sociālais aspekts    8
  Praktiskā daļa    10
  Secinājumi    13
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    15
  Pielikumi    16
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās reklāma sabiedrībā spēlē būtisku lomu, jo tajā ir iesaistīti ne tikai reklāmas pasūtītāji un to veidotāji, bet vislielākajā mērā arī sabiedrība kopumā. Reklāma ietekmē sabiedrības intereses un iespaido to lēmumu pieņemšanas procesā. Reklāma ne velti tiek uzskatīta par vienu no tirgus virzītājspēkiem. Varētu pat teikt, ka bez reklāmas nav iespējama ne mūsdienīgas tautsaimniecības, ne sabiedrības attīstība. Reklāma pilda vairākas svarīgas funkcijas, piemēram, komunikatīvo funkciju (tā nodrošina sabiedrību ar informāciju par tirgū nopērkamiem produktiem, to aktualitāti, palīdzot salīdzināt piedāvāto sortimentu un sniedz izvēles iespējas), ekonomisko funkciju (tā ir informācijas forma, kas veido komunikāciju starp pārdevējiem un pircējiem, kas ietekmē ne tikai pircēju rīcību tirgū, bet lielā mērā arī valsts ekonomisko stāvokli) vai sociālo funkciju (tā sniedz daudz informāciju par situāciju sabiedrībā, tās vērtībām un iespējām).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants