Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Veikalu tipa "showroom" raksturojums', 1.
  • Eseja 'Veikalu tipa "showroom" raksturojums', 2.
  • Eseja 'Veikalu tipa "showroom" raksturojums', 3.
  • Eseja 'Veikalu tipa "showroom" raksturojums', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Showroom veikali ir īpašie veikali, kuri nav tik bieži sastopāmi. Tie ir vairāk pazīstami ārvalstīs, nevis Latvijā, bet mūsu laikā saka izveidoties jaunie Showroom uzņēmumi arī pie mums Latvijā.
Tātad, īsumā, kas ir šie veikali un ar ko nodarbojas.1 No angļu valodas showroom tulkojas kā „izstāžu zāle”, un veikali ir nosaukti tieši tāpat, tāpēc ka tie ir līdzīgi izstādēm nevis parastajiem veikaliem, ar kuriem mēs sastopamies katru dienu. Showroom veikali ir liela telpa, kurā atrodas visdažādākas preces vienā eksemplārā un klienti var paskatīties uz tām, pajautāt kaut ko un ja nolēms kaut ko nopirkt, tad viņiem piegādās to preci no noliktavas vai arī pasūtīs no ražotāja.
Var būt šādi showroom veikalu veidi:
Automašīnu showroom;
Mēbeļu showroom;
Apģērbu showroom;
Paklāju showroom;
Trauku showroom.

Tagad apskatīsim dažus uzņēmumus, kuri pieder katram no augstāk minētiem veidiem.
Automašīnu showroom: pie ša veida var pieskaitīt gandrīz visus autosalonus, kuri nodarbojas ar konkrētas auto firmas modeļu pārdošanu un pārstavniecību Latvijā. Tie ir „Domenikss, Ltd.”, „Karlo Motors”, „Hansa Auto”, „Auto Italia”, „Peugeot Enro, Ltd.” utt. Tie visi ir saloni, kur ir izstādīti dažādi auto modeļi, pircēji var visus apskatīt, izvēlēties un, ja nepieciešams, pasūtīt arī speciāli šim auto nepieciešamas detaļas, kuras būs piegādātas noteiktajā laikā no ražotāja.…

Atlants