Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'A/s "Latvijas Balzams"', 1.
  • Prezentācija 'A/s "Latvijas Balzams"', 2.
  • Prezentācija 'A/s "Latvijas Balzams"', 3.
  • Prezentācija 'A/s "Latvijas Balzams"', 4.
  • Prezentācija 'A/s "Latvijas Balzams"', 5.
  • Prezentācija 'A/s "Latvijas Balzams"', 6.
  • Prezentācija 'A/s "Latvijas Balzams"', 7.
  • Prezentācija 'A/s "Latvijas Balzams"', 8.
  • Prezentācija 'A/s "Latvijas Balzams"', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Cenu stratēģija
“Latvijas Balzams” izmanto augsto cenu stratēģiju. 2008. gadā apgrozījums sasniedza 103.6 milj.Ls. Ievērojams realizācijas pieaugums ir sasniegts eksporta tirgū. Uzņēmums ražo vairāk nekā 130 dažādu nosaukumu dzērienus, no kuriem gandrīz 53% veido dzērieni ar zemu alkohola saturu.
Uzņēmuma darbības rādītājus negatīvi ietekmējis globālās recesijas izraisītais patēriņa apjomu kritums, vairākkārtējā akcīzes nodokļa celšana Latvijā, un nelegālā alkohola tirgus pieaugums, kā arī augsts inflācijas līmenis, valsts un Pasaules finanšu krīze.
Cenu mērķi
Lai arī ekonomiskā situācija Baltijas valstīs ir kritiska un iedzīvotāju pirktspēja ievērojami samazinājusies, AS "Latvijas balzams" mērķis ir noturēt savu tirgus daļu, un turpināt eksporta tirgu apgūšanu, pilnveidojot un papildinot jau esošo produktu portfeli. Galvenie uzņēmuma eksporta tirgi ir Baltijas valstis, Polija un Skandināvija.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants