Vērtējums:
Publicēts: 30.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Es vadu viesmīlības uzņēmumu', 1.
  • Eseja 'Es vadu viesmīlības uzņēmumu', 2.
  • Eseja 'Es vadu viesmīlības uzņēmumu', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Zināšanas. Vadītājam var piemist visas manis iepriekš nosauktās rakstura īpašības, tas var iemācīties kādas ir vadītāja funkcijas, bet bez zināšanām nekur tālu netiksi. „Kāda jēga no mašīnas, ja neproti ar to braukt?”1 Zināšanas ir ļoti svarīgas visu veidu uzņēmumu vadībai, bet pēc manām domām, lai vadītu viesmīlības uzņēmumu ir vajadzīgas nedaudz lielākas zināšanas nekā citu uzņēmumu vadīšanai. Viesmīlības uzņēmumam tāpat kā citiem uzņēmumiem ir jātiek galā ar grāmatvedību, jāprot savus darbiniekus maksimāli orientēt uz klientu pusi, jo šajā industrijā, cilvēki maksā par ērtībām un viņu vēlmju apmierināšanu, jāprot organizēt visāda veida pasākumus un aktivitātes u.t.t. tātad mēs redzam, ka viesmīlības uzņēmuma vadīšana prasa ļoti daudzpusīgas zināšanas.
‘’Smaids, pārdošana un organizatora talants ir panākumu atslēga apkalpošanas nozarēs’’2. Ja ir smaidīgs apkalpojošais personāls un labi organizēta apkalpošana, tad klientam vajadzētu būt apmierinātam, jo uz klientu vienmēr atstās labāku iespaidu smaidīgs viesmīlis nevis īgns vai bēdīgs viesmīlis. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants