Vērtējums:
Publicēts: 30.09.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'E-komercijas teorētiskie aspekti', 1.
  • Referāts 'E-komercijas teorētiskie aspekti', 2.
  • Referāts 'E-komercijas teorētiskie aspekti', 3.
  • Referāts 'E-komercijas teorētiskie aspekti', 4.
  • Referāts 'E-komercijas teorētiskie aspekti', 5.
  • Referāts 'E-komercijas teorētiskie aspekti', 6.
  • Referāts 'E-komercijas teorētiskie aspekti', 7.
  • Referāts 'E-komercijas teorētiskie aspekti', 8.
  • Referāts 'E-komercijas teorētiskie aspekti', 9.
  • Referāts 'E-komercijas teorētiskie aspekti', 10.
  • Referāts 'E-komercijas teorētiskie aspekti', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Biznesam attīstoties, ir labi sekot tehnoloģiskajai attīstībai, līdz ar to e-komercijas ieviešana biznesā ir labs veids kā attīstīt savu uzņēmējdarbību. Ieviešot tehnoloģisko attīstību, uzņēmums var atvieglot vairāku procesu darbību – ietaupīt laiku un līdzekļus, piemēram, rēķinus nosūtot elektroniski, iespēja ir minimizēt izdevumus, veltot brīvos līdzekļus uzņēmuma attīstībai, kā arī piesaistīt jaunus klientus, kuri seko tehnoloģiskajai attīstībai, piemēram, izmantojot mobilos telefonus iepirkšanās procesā.
Tehnoloģiskā attīstība ļauj procesiem noritēt ātrāk – ātrāka informācijas saņemšana par preci, ātrāka rēķinu saņemšana un ātrāka preču piegāde patērētājam. Tas, protams, veicina uzņēmuma attīstību, bet arī nosaka augstāku kvalitātes kontroli – preču informācijas sniegšanas brīdī vai preču piegādes brīdī. Tehnoloģijas attīstās strauji un uzņēmumam jāprot reaģēt uz šo attīstību, jo patērētājs vienmēr meklēs sev ērtāko, ātrāko un izdevīgāko veidu kā iepirkties internetā, izmantojot jaunākās tehnoloģijas.
Saprotams, ka e-komercija nepastāvētu bez interneta esamības, līdz ar to e-komercijas attīstība mijiedarbojas ar interneta attīstību. Tomēr pēc autorss domām, uzņēmumam ir jāprot balansēt starp tradicionālo ekonomiku un e-komerciju, lai saglabātu plašāku klientu loku, piemēram, ar telekomunikāciju, jo bieži vien klienti tomēr meklē fizisko kontaktu ar uzņēmumu – personisko saiti kas liek justies klientam īpašam – vai arī klientam grūti pieņemt lēmumu iegādāties preci to neredzot un neaptaustot.
Tādējādi ir saprotams, ka interneta vide ir lieliska perspektīva uzņēmējdarbības attīstīšanai, tādēļ starptautiskā mazumtirdzniecība ar e-komerciju ir mūsdienas un nākotnes uzņēmējdarbības atslēga.

Autora komentārsAtvērt
Atlants