Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'E - pakalpojumi', 1.
  • Referāts 'E - pakalpojumi', 2.
  • Referāts 'E - pakalpojumi', 3.
  • Referāts 'E - pakalpojumi', 4.
  • Referāts 'E - pakalpojumi', 5.
  • Referāts 'E - pakalpojumi', 6.
  • Referāts 'E - pakalpojumi', 7.
  • Referāts 'E - pakalpojumi', 8.
  • Referāts 'E - pakalpojumi', 9.
  • Referāts 'E - pakalpojumi', 10.
  • Referāts 'E - pakalpojumi', 11.
  • Referāts 'E - pakalpojumi', 12.
  • Referāts 'E - pakalpojumi', 13.
  • Referāts 'E - pakalpojumi', 14.
  • Referāts 'E - pakalpojumi', 15.
  • Referāts 'E - pakalpojumi', 16.
  • Referāts 'E - pakalpojumi', 17.
  • Referāts 'E - pakalpojumi', 18.
  • Referāts 'E - pakalpojumi', 19.
  • Referāts 'E - pakalpojumi', 20.
  • Referāts 'E - pakalpojumi', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  E- KOMERCIJAS VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS    4
2.  E- PAKALPOJUMA RADĪŠANA    11
3.  ONLAIN KONFERENCES    13
  SECINĀJUMI    15
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    18
  PIELIKUMI    19
Darba fragmentsAizvērt

Ir skaidrs, ka internets jebkura uzņēmuma pircējiem, paredzamajiem klientiem un biznesa partneriem var nodrošināt viegli pieejamu informāciju par kompāniju un tās produktiem. Šīs informācijas izplatīšana palielina uzņēmumu preču un pakalpojumu pārdošanas iespējas. Kad cilvēks ir pieslēdzies tīklam un izpratis tā vērtību, rodas vēlēšanās iet tālāk un noskaidrot aizvien jaunas priekšrocības, ko spēj sniegt tīkls.
Šī darba mērķis ir izprast e- komercijas būtību un pētīt kādu no e – pakalpojumu veidiem.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, jāveic sekojoši uzdevumi:
Raksturot e- komerciju;
Pētīt e- pakalpojumu radīšanas pamatprincipus;
Raksturot e- pakalpojumu – online konferences.
Darbs sastāv no ievada, saturiskās daļas, secinājumiem un priekšlikumiem. Pirmajā daļā ir dots e- komercijas vispārīgs raksturojums, otrajā daļā – apskatīti e- pakalpojumu radīšanas pamatprincipi. Trešajā daļā tiek pētīts e- pakalpojums – onlaine konference, kas tiek piedāvāts internetā, un kuru darba autores ir izmantojušas. Darba izstrādāšanā izmantota speciālā literatūra par e- komerciju un dažādi interneta resursi. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants