Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrismā', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrismā', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrismā', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrismā', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrismā', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrismā', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrismā', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrismā', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrismā', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrismā', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrismā', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrismā', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrismā', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrismā', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrismā', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrismā', 16.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrismā', 17.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrismā', 18.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrismā', 19.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrismā', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Viesu nams „Zīlītes”    4
  Piedāvājumi    5
  Izklaides programma    5
  Veicamo darbu uzskaite    7
  Viesu reģistrācija    9
  Viesu apkalpošana pie galdiņiem    10
  Kafejnīcas ēdienkarte    11
  SVID analīze    14
  Secinājumi    15
  Pielikums    16
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi.
Esmu apmierināta ar šo praksi, jo ieguvu daudz jaunu zināšanu un nostiprināju jau iepriekš gūtās zināšanas, kuras izmantošu savā turpmākajā dzīvē. Ar saimnieku un darbiniekiem biju apmierināta, un pa šo prakses laiku mums izveidojās labas attiecības. Ar manis veiktajiem darbiem saimnieks bija apmierināts. Arī es biju apmierināta ar to ko man šis viesu nams iemācīja. Ļoti patika apkalpot un reģistrēt klientus. Apkārtni mēs sākām kopt jau no paša rīta, pēc tam mēs devāmies uzkopt telpas (koplietošanas telpas un numuriņus). Visgrūtāk bija pierast pie agrās celšanās un ilgās strādāšanas. It īpaši sezonas laikā darba bija ļoti daudz.
Strādājot viesu namā ir jāzina noteikti gan angļu gan krievu valodas jo šeit ierodas dažādi cilvēki atpūsties un ir jāspēj saprast to, ko viesis vēlās.
Lai strādātu ar viesiem ir jāmāk atstāt savas nedienas ārpus uzņēmuma sienām un ir jāsmaida, jo pret klientiem ir jābūt laipnam un saprotošam, lai viņš pie mums varētu justies ērti un patīkami un vēlētos vēl un vēl atgriezties.
Lai gan viesu namā nav daudz guļamvietu un ekstru, bet viesi tāpat ir apmierināti ar to, kas viņiem tiek piedāvāts. Tie bieži vien labprāt atgriežas. It īpaši šī ir laba atpūtas vieta, jo tā ir laukos un ir iespējams pavadīt ļoti daudz laika pie dabas.
Viesi atzīst to ka šeit ir mājīgi un ērti.
Savā praksē secināju to, ka:
• Galvenais ir klientu vēlme
• Ja darbinieku starpā ir saskaņa tad arī darbs labāk padodas.
• Smaidīgs darbinieks ir uzņēmuma seja.
• Ikviens viesis ir savādāks un tāpēc ir jācenšas ikvienam pielāgoties.
• Strādāt mazākā uzņēmumā manuprāt ir interesantāk, jo , ja ir mazāk cilvēku apkārt, tad ir vieglāk katru iepazīt un palīdzēt.

Autora komentārsAtvērt
Atlants