Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.07.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Medija mārketinga analīze', 1.
  • Referāts 'Medija mārketinga analīze', 2.
  • Referāts 'Medija mārketinga analīze', 3.
  • Referāts 'Medija mārketinga analīze', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Kopš 1997. gada Saeimas ESinfoprmācijas centrs izdod iknedēļas laikrakstu Eiroziņas, kura galvenais mērķis ir nodrošināt Saeimas deputātus, informācijas vidutājus (medijus, bibliotēkas), kā arī Latvijas iedzīvotājus ar svarīgāko informāciju par Eiropas Savienības aktivitātēm, it īpaši, saistībā ar Latviju. Ņemot vērā ESIC un Eiroziņu statusu šobrīd, darbā tiks apskatīta Eiroziņu mārketinga analīze.


Mārketinga komplekss

Eiroziņu piedāvājums informācijas tirgū
Tā kā ESIC saglabā valsts institūcijas statusu, tam ir priekšrocība informācijas iegūšanā citās valsts pārvaldes institūcijās. Caur ESIC iedzīvotāji uzzina sevi interesējošos jautājumu ātrāk un kvalitatīvāk, nekā personīgi vēršoties valsts institūcijās. Aktuālākas tēmas un jautājumi tiek publicēti Eiroziņās.
ESIC ir pieeja Saeimas dokumentiem, kas juridiski ir atklāti, taču to pieejamība netiek popularizēta. Tādēļ, ESIC Eiroziņās var skaidrot šādu dokumentu saturu un izcelsmes iemeslus.
Saeimā ir atļauta pieeja Latvijas, kā arī atsevišķu ES ziņu aģentūru informācijai. Tādēļ, Eiroziņās publicējamā materiāla atlase kļūst kvalitatīvāka, salīdzinot vairāku avotu informāciju un izvēloties interesantāko un svarīgāko.

Eiroziņu vērtība naudas izteiksmē
Laikrakstu var abonēt ikviens interesents bez maksas kā elektroniski, tā arī pa pastu. Eiroziņas iznāk reizi nedēļā un pasta izdevumus, kā arī tipogrāfijas un žurnālistikas darba izdevumus sedz LR Saeimas Kanceleja.

Sadale un izvietojums
Lai mērķa auditorija tiktu nodrošināta ar Eiroziņām, ir nepieciešams žurnālistikas darbs satura veidošanai, tipogrāfijas darbs, darbinieki, kas nodrošina, lai Eiroziņas tiktu sūtītas uz pareizajām adresēm, kā arī pasta pakalpojumi un interneta pieslēgums, lai tās nosūtītu elektroniski.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants