Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns "Kārums klasiskais"', 1.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns "Kārums klasiskais"', 2.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns "Kārums klasiskais"', 3.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns "Kārums klasiskais"', 4.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns "Kārums klasiskais"', 5.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns "Kārums klasiskais"', 6.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns "Kārums klasiskais"', 7.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns "Kārums klasiskais"', 8.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns "Kārums klasiskais"', 9.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns "Kārums klasiskais"', 10.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns "Kārums klasiskais"', 11.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns "Kārums klasiskais"', 12.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns "Kārums klasiskais"', 13.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns "Kārums klasiskais"', 14.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns "Kārums klasiskais"', 15.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns "Kārums klasiskais"', 16.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns "Kārums klasiskais"', 17.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns "Kārums klasiskais"', 18.
Darba fragmentsAizvērt

Mazumtirdzniecības uzcenojumi:- Lielveikalos 20%, vietējos veikalos 23
Maksāšanas veids : Skaidrā naudā jau iepriekš, caur konta pārskaitījumu
Mārketinga budžets:
Reklāmas izmaksas: 50000 eiro
Izplatīšanas izmaksas: 350000
Produkta izmaksas: 780000
Provizoriskā gada peļņas un zaudējuma aprēķins:
1 000 000 – 15 000 – 350 000 – 450 000 = 185000 eiro

Kopsavilkums: Tirdzniecības plānošana ir ļoti sarežģīts process, kurā jāiegulda daudz darba un daudz resursu. Ir jāsaskaras ar daudzām un dažādām problēmām. Kad vietējais tirgus paliek par šauru, tad laiks izplatīties tālāk un tad ir jāizpēta, kurās valstīs būs pēc produkta lielāks pieprasījums, ir jāizanalizē visas paterātāja vēlmes, jāizpēta valsts un ekonomikas parametri, kā arī kādi konkurenti ir attiecīgajā valstī. Ja uzņēmums veicos šo analīzi nāk pie secinājuma, ka ir vērts iet starptautiskajā tirgū, tad tā arī ir jādara un jo mazāks risks, lai šajā valstī darbotos, jo lielākas iespējas gūt peļņu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants