Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.03.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darbības analīze', 1.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darbības analīze', 2.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darbības analīze', 3.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darbības analīze', 4.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darbības analīze', 5.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darbības analīze', 6.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darbības analīze', 7.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darbības analīze', 8.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darbības analīze', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Pastāstiet īsi par uzņēmuma vēsturi, kā tas audzis; kādus produktus tas piedāvā?

SIA “***” ir tirdzniecības uzņēmums, kuram pieder 2 pārtīkas veikali. Viens no veikaliem atrodas Rīgas centrāltirgū, otrs ir izvietots Liepājā. Salīdzinot ar lielveikaliem “Rimi” un “Maxima”, tie nav lieli, bet tomēr pēc Latvijas mēroga veikalus var klasificēt kā vidēja lieluma veikali.
Veikali piedāvā daudzveidīgus pārtikas preces, ka arī saimnieciskas preces.
Uzņēmuma vēsture ir cieši saistīta ar konkurences ietekmi. Kā jūs zināt, nozarē darbojas daudz līdzīgu uzņēmumu. Un sākuma tas radīja mums vairākas problēmas. Mēs bijām spiesti samazināt Rīgas veikala platību, jo bija neizdevīgi uzturēt tādu lielu veikalu, kuru neapmeklē pietiekošs klientu skaits. Gribu piebilst, ka blakus mūsu veikalam, centrāltirgū atrodas viens no mūsu galvenajiem konkurentiem – “T – market ”, ka arī daudzi citi tirgus pārdevēji, kuri rāda arī diezgan nopietnu konkurenci. Vēlāk situācija stabilizējas, pamazām palielinājās klientu skaits. Šobrīd veikaliem ir optimāls lielums, kas apmierina gan apmeklētājus, gan uzņēmumu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants