Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.02.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 1.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 2.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 3.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 4.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 5.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 6.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 7.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 8.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 9.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 10.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 11.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 12.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 13.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 14.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 15.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 16.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 17.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 18.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 19.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 20.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 21.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 22.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 23.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 24.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 25.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 26.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 27.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 28.
Darba fragmentsAizvērt

Prakses mērķim tika izvirzīti četri plāna punkti. Šos punktus veicu visas prakses laiku. Pirmajā nedēļā sarunājos ar prakses vadītāju un uzzināju viņas pieredzi ar bērniem mazbērna vecumposmā un uzzināju kādas metodes viņa pielieto veiksmīgākai adaptācijai. Vienu no svarīgākajiem punktiem prakses vadītāja uzsvēra kā komunikāciju ar vecākiem, jo ja nav komunikācijas ar vecākiem tad bērnam būs grūti pielāgoties bērnudārza noteikumiem, jo mājās noteikumi ir daudz citādāki.
Prakses otrajā, trešajā un ceturtajā nedēļā ik pa laikam ar grupā strādājošo pedagogu tika pārrunāti dotie padomi vecākiem. Arī grupas pedagogs uzsvēra, ka komunikācija ir galvenā atslēga adaptācijas procesā. Uzzināju kā tiek veidots bērnu režīms pirmsskolas pirmajās nedēļās un kā bērns pakāpeniski tiek ieradināts atrasties pirmsskolas izglītības iestādē. Pirmās divas nedēļas bērns apmeklē pirmsskolas izglītības iestādi no plkst. 8.30 līdz pusdienlaikam. Ja bērnam adaptācijas process noris vieglāk, tad jau pēc pirmās nedēļas bērns drīkst palikt pirmsskolas izglītības iestādē ilgāk, un pēc diendusas tiek izņemts. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants