Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga informācijas sistēma un mārketinga pētījumi uzņēmumā', 1.
  • Referāts 'Mārketinga informācijas sistēma un mārketinga pētījumi uzņēmumā', 2.
  • Referāts 'Mārketinga informācijas sistēma un mārketinga pētījumi uzņēmumā', 3.
Darba fragmentsAizvērt

1.Mārketinga informācijas sistēmas raksturojums A/S “Laimā”.
Mārketinga sistēma uzņēmumā A/S“Laima” ir pastāvīgi funkcionējoša un savstarpēji saistīta darbiniekus (padomes priekšsēdētājus, menedžeri un padotie), kā arī iekārtas un darbību sistēma, kas paredzēta informācijas vākšanai, apstrādei, analīzei, novērtēšanai un sadalei pēc vieta, laika un precizitātes, lai pieņemtu lēmumus mārketinga jomā.
Iekšējā informācija uzņēmumā A/S “Laimā”: informācija par izmaksām, apgrozījumu, krājumiem, naudas kustību un citiem rādītājiem. Uzņēmumā darbojas ļoti daudz speciālistu, kuri nodarbojas ar informāciju par noteiktām organizācijas darbībām. Viņi saņem informāciju par katru no ražotiem produktiem, par tās sortimentu ,realizāciju, apjomu, krājumu, kuri atrodas gan vietējos tirgos, gan ārpus tās- valstīs, kuras importē “Laimas”produkciju.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants