Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Inovatīvā mārketinga īpatnības. Mārketinga vide. Mārketinga stratēģija', 1.
  • Referāts 'Inovatīvā mārketinga īpatnības. Mārketinga vide. Mārketinga stratēģija', 2.
  • Referāts 'Inovatīvā mārketinga īpatnības. Mārketinga vide. Mārketinga stratēģija', 3.
  • Referāts 'Inovatīvā mārketinga īpatnības. Mārketinga vide. Mārketinga stratēģija', 4.
  • Referāts 'Inovatīvā mārketinga īpatnības. Mārketinga vide. Mārketinga stratēģija', 5.
  • Referāts 'Inovatīvā mārketinga īpatnības. Mārketinga vide. Mārketinga stratēģija', 6.
  • Referāts 'Inovatīvā mārketinga īpatnības. Mārketinga vide. Mārketinga stratēģija', 7.
  • Referāts 'Inovatīvā mārketinga īpatnības. Mārketinga vide. Mārketinga stratēģija', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Kā biznesa darbības mārketings ir biznesa darbību sistēma, ieskaitot produktu plānošanu, cenu veidošanu, sadali un virzīšanu mērķtirgū, lai īstenotu organizācijas mērķus. Mārketinga koncepcija ir ideja par ilgtermiņa peļņas līmeņa sasniegšanu un noturēšanu, integrējot mārketingu ar pārējām funkcionālām vienībām uzņēmumā un apmierinot patērētāju vajadzības un vēlmes.
Mārketings kā organizācijas menedžmenta sastāvdaļa tiek izmantots, lai palīdzētu īstenot organizācijas mērķus. Organizācijas resursi un vadība ir vērsti uz to, lai apkalpotu un apmierinātu mērķpircēju. Teorētiski un praktiski neviena organizācija nevar pilnībā apmierināt visus pircējus, kas atrodas noteiktajā potenciālajā tirgū, jo pastāv dažādas pircēju grupas un tipi, kā arī ļoti dažādas vajadzības un vēlmes un, jo labāk un precīzāk organizācija tās noskaidros un noteiks, jo vairāk priekšrocību tai būs cīņā ar konkurentiem.
Inovatīvā mārketinga koncepcija ir visa mārketinga dienesta darba, tirgus pētījumu un uzņēmuma konkurences stratēģijas meklējumu pamatā. Inovāciju meklējumu pirmajās stadijās par mārketinga nodaļas primāro uzdevumu kļūst tirgus izpēte – pieprasījuma un konkurences līmenis, patērētāju uzvedība un tā vajadzību dinamika, konkurējošu produktu klātesamība un jaunievedumu nostiprināšanas iespējas tirgū. Mārketinga stratēģija, tirgus analīze un operatīvais mārketings sastāv no sešiem principiāli svarīgiem etapiem –
vispārējas tirgus ekonomiskās analīzes;
ekonomiskās konjunktūras analīze;
specializēta tirgus pētījuma;
jauninājuma iekļūšanas stratēģijas izstrāde;
operatīviem mārketinga pasākumiem;
mārketinga izmaksu un ienākumu novērtējums.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants