Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.03.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība dabaszinībās 3.klasei', 1.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība dabaszinībās 3.klasei', 2.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība dabaszinībās 3.klasei', 3.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība dabaszinībās 3.klasei', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Temats: Palsas upe
Izzināmais jautājums – Ko es varu uzzināt un izpētīt par sava pagasta upi Palsu un tās piesārņojumu?
Mērķis: Paplašināt pieredzi par pagasta upi palsu, veicinot saudzējošu attieksmi pret vides un upju piesārņojumu.
Mācību saturs: Ūdens piesārņojuma avoti. Drošības noteikumi dabas vidē. Pareiza jēdzienu lietošana – upes ieleja, grava, gultne, krasti. Novērojums. Pētījums. Vienkārši secinājumi. (D)
Aptauja, darbības vārdu vienkāršie laiki un persona. (L)
Sakarības starp reizināšanas un dalīšanas darbībām. (Mat.)
Uzdevumi:
• Prast dabā saskatīt un atšķirt upes ieleju, gravu, krastus un gultni.
• Pareizi lietot jēdzienus upes ieleja, grava, gultne, krasti, stāstot par pagasta upi, izmantojot savus novērojumus, saistībā ar upes piesārņojumu.
• Ievērot drošības noteikumus dabas vidē, veicot pētījumu par upi un tās piesārņojumu.
• Veicināt sadarbības prasmju pilnveidošanos, pildot pētījumu grupās.
• Prot izmantot savākto informāciju, veicot pētnieciskus uzdevumus.
• Veicināt pozitīvu emociju veidošanos, atbildot uz jautājumiem par sevi un stundā iegūto.

Autora komentārsAtvērt
Atlants