Vērtējums:
Publicēts: 15.03.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Maslova piramīda', 1.
  • Konspekts 'Maslova piramīda', 2.
  • Konspekts 'Maslova piramīda', 3.
  • Konspekts 'Maslova piramīda', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas pamatprincipi ir:
-reklāmai jāspēj saistīt patērētāja uzmanību;
-tai jāspēj radīt un noturēt patērētāja interese par produktu;
-patērētājam šī jātiecas piepildīt vēlmi iegūt produktu vai rīkoties kā citādi atbilstoši reklāmdevēja nolūkiem.

Reklāmai jābūt:
-vienkāršai (lai patērētājs to spētu bez pūlēm saprast),
-oriģinālai (lai tā saistītu patērētāja uzmanību daudzu citu vidū),
-pievilcīgai (ar skaistumu, humoru, patērētājam tuvām izjūtām, uzskatāmu pamatojumu produkta kvalitātei),
-realizētai piemērotā vietā un laikā,
-atkārtotai.

Ir pamatots apgalvojums, ka reklāma ir labākā garantija preces kvalitātei. Laba reklāma izraisa sabiedrības uzmanību un par reklāmu tiek runāts. Lai kāda arī reklāma nebūtu, tā nepastāv pati par sevi, reklāma ir vienīgi tirgus instruments tam, kas tiek tirgots, tas arī tiek atspoguļots reklāmā. Reklāmas pamatā ir informācijas sniegšana un pārliecināšana.

Autora komentārsAtvērt
Atlants