Vērtējums:
Publicēts: 14.04.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Latvijas Koncerti" darbības un stratēģijas analīze', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Latvijas Koncerti" darbības un stratēģijas analīze', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Latvijas Koncerti" darbības un stratēģijas analīze', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Latvijas Koncerti" darbības un stratēģijas analīze', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Latvijas Koncerti" darbības un stratēģijas analīze', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Latvijas Koncerti" darbības un stratēģijas analīze', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Kā zināms, lai sevi popularizētu un iegūtu lielāku klientu skaitu, ir nepieciešama aktīva darbība mediju vidē. „Latvijas Koncerti” mediju vidē darbojas sekojoši- informāciju par „Latvijas koncertu” rīkotajiem pasākumiem, to norises vietu, laiku, pasākuma dalībniekiem, biļešu iegādes iespējām ievieto „Latvijas koncertu” mājaslapā, kā arī tiek izmantoti plakāti, kas tiek izvietoti pieturu vietās.

Organizācijas darbības novērtējums
Pēc manām domām, organizācija jau ir izcīnījusi stabilu vietu Latvijas tirgū, taču, tai vajadzētu vairāk piedomāt pie reklāmas, lai tādejādi gūtu lielāku popularitāti un klientus. Toties, organizācija ir pietiekoši labi sastādījusi gan gada pārskatus, gan budžeta informāciju, kas liecina par to, ka šajā organizācijā vienmēr domā par savu prestižu un izaugsmes iespējām. Jāpiemin, ka arī komunikācijas prasmes un organizācijas kultūra ir sakārtota. Arī struktūra ir zināma ikvienam darbiniekam. Kopumā uzskatu, ka organizācija aktīvi strādā pie tā, lai tai būtu savi ilggadējie klienti, kā arī aktīvi domā par izaugsmi, piedāvājot aizvien vairāku projektu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants