Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 31 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 1.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 2.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 3.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 4.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 5.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 6.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 7.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 8.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 9.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 10.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 11.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 12.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 13.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 14.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 15.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 16.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 17.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 18.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 19.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 20.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 21.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 22.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 23.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 24.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 25.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 26.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 27.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 28.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 29.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 30.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 31.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 32.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 33.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 34.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 35.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 36.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 37.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 38.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 39.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 40.
  • Referāts 'Daba - pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības veicinātāja', 41.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS   
1.  Cilvēka un dabas vienotība dažādu autoru skatījumā   
2.  5-7 gadīga bērna psihiskās attīstības raksturojums   
3.  5-7 gadīga bērna valodas attīstības īpatnības   
4.  Metodiskās iespējas 5-7 gadīgu bērnu valodas attīstībai caur dabu   
4.1.  Nodarbības ārā   
4.2.  Novērošana   
4.3.  Daiļliteratūra un tautas folklora par dabu   
4.4.  Darbs ar attēliem    .
5.  Pētījumā norise, analīze un secinājumi    .
  SECINĀJUMI    .
Darba fragmentsAizvērt

Pirmsskolas izglītības programma paredz attīstīt katra pirmsskolas vecuma bērna ētisko, intelektuālo un fizisko aktivitāti, radīt katrā bērnā vēlmi izzināt apkārtējo pasauli, veidot sevī apziņu, kas balstīta uz savas rīcības, darbības, jūtu, vēlmju un interešu apzināšanu un novērtēšanu.(21;9)
Ja mēs paskatāmies uz bērnu, kas ienācis šajā pasaulē, kurā viņam būs jāizaug un jādzīvo, tad mēs redzam, ka ir trīs ļoti būtiskas lietas, bez kurām cilvēks nespēj dzīvot. Tie ir darbības veidi, kurus nepieciešams apgūt: jāiemācas staigāt, runāt un domāt.
Pirmsskolas vecuma bērns apgūst pieredzi tikai aktīvā darbībā. Šo darbību ir jāprot organizēt individuāli un apakšgrupās, kā arī visai grupai kopā. Mazs bērns ar visām savām sajūtām ir vidē. Ap bērnu jābūt dabas materiāliem, nevis aukstai plastmasai, veikalā pirktajām rotaļlietām. Koka rotaļlietas, kastaņi, zīles, salmi – tas viss paver iespējas bērna iztēlei. Bērnam jāatrodas pēc iespējas tuvāk dabai. Putnu dziesmas, vēja šalkas, ūdens guldzēšana. …

Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants