Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Patērētāju tiesības', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Saņemot nekvalitatīvu preci, patērētājs ir tiesisks;
- pieprasīt preces nomaiņu;
- pieprasīt cenas samazinājumu;
- pieprasīt pārdevējam novērst trūkumu vai atlīdzināt par trūkumu novēršanu, ja to dara patērētājs par savu naudu;
- pieprasīt atdot atpakaļ samaksāto naudas summu, atnesot atpakaļ preci.
Nobeigumā varu secināt, ka:
1) plašajā preču klāstā patērētājam nereti trūkst nepieciešamo zināšanu, lai spētu izdarīt pareizo izvēli, un viņi salīdzinoši viegli var krist par upuriem negodīgai darbībai no tirgotāja puses.
2) lai aizsargātu patērētāju intereses vairums pasaules valstu ir veidojušas speciālus normatīvos aktus patērētāju tiesību aizsardzībai un Latvija nav izņēmums šinī ziņā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants