Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Klientu apkalpošanas stratēģija uzņēmumā "X"', 1.
  • Prezentācija 'Klientu apkalpošanas stratēģija uzņēmumā "X"', 2.
  • Prezentācija 'Klientu apkalpošanas stratēģija uzņēmumā "X"', 3.
  • Prezentācija 'Klientu apkalpošanas stratēģija uzņēmumā "X"', 4.
  • Prezentācija 'Klientu apkalpošanas stratēģija uzņēmumā "X"', 5.
  • Prezentācija 'Klientu apkalpošanas stratēģija uzņēmumā "X"', 6.
  • Prezentācija 'Klientu apkalpošanas stratēģija uzņēmumā "X"', 7.
  • Prezentācija 'Klientu apkalpošanas stratēģija uzņēmumā "X"', 8.
  • Prezentācija 'Klientu apkalpošanas stratēģija uzņēmumā "X"', 9.
  • Prezentācija 'Klientu apkalpošanas stratēģija uzņēmumā "X"', 10.
  • Prezentācija 'Klientu apkalpošanas stratēģija uzņēmumā "X"', 11.
  • Prezentācija 'Klientu apkalpošanas stratēģija uzņēmumā "X"', 12.
Darba fragmentsAizvērt

SIA “X”
Nodarbojas ar tekstilizstrādājumu vairumtirdzniecību un apdruku.
Mikro uzņēmums ar 3 pastāvīgiem darbiniekiem: vadītāju, vadītāja vietnieci un pārdošanas menedžeri.
Mērķi
2010. gadā palielināt apgrozījumu vismaz par 30%
Priekšrocības
Ātra pasūtījumu izpilde;
Augsta apkalpošanas kvalitāte;
Augsta preces kvalitāte;
Labākās cenas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants