Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāmas attīstības ekonomiskais, sociālais raksturs. Pētījumu loma reklāmas dar', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas attīstības ekonomiskais, sociālais raksturs. Pētījumu loma reklāmas dar', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas attīstības ekonomiskais, sociālais raksturs. Pētījumu loma reklāmas dar', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas attīstības ekonomiskais, sociālais raksturs. Pētījumu loma reklāmas dar', 4.
  • Konspekts 'Reklāmas attīstības ekonomiskais, sociālais raksturs. Pētījumu loma reklāmas dar', 5.
  • Konspekts 'Reklāmas attīstības ekonomiskais, sociālais raksturs. Pētījumu loma reklāmas dar', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir darbība vai materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu, tāpēc reklāmām raksturīga produkta pozitīvo īpašību izcelšana vai pārspīlēšana un negatīvo īpašību noklusēšana.; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt. Reklāmas bieži sastopamas masu saziņas līdzekļos (televīzijā, radio, avīzēs un žurnālos), kā arī dažādās publiskās vietās – reklāmu stendos, uz transporta līdzekļiem, veikalu skatlogos utt. 1
Reklāmas ekonomiskais raksturs:2
*reklāma ir produktīva, kad tā pilda savu galveno mērķi- preces iepazīstināšanu ar mērķauditoriju
*reklāma ir mazāk produktīva nekā citi pārdošanas veidi, jo ne vienmēr reklāma spēj nodrošināt preces noietu tirgū. Reklāma ir tikai viens variants kā pārliecināt patērētājus izvēlēties pirkt konkrētu preci. Reklāma ir visneefektīvākais veids kā pārdot preci, jo patiesībā reklāmas mērķis tikai retos gadījumos ir pārdot!
*reklāma nav ne produktīva, ne postoša, kad tā rosina zīmolu maiņu nevis sekmē kopējo ekonomisko izaugsmi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants