Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.04.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Eseja 'Starptautiskais mārketings', 1.
  • Eseja 'Starptautiskais mārketings', 2.
  • Eseja 'Starptautiskais mārketings', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskais mārketings ir vecākais termins, kas aptver ārējās tirdzniecības analīzi, vides atšķirības un visus mārketinga pasākumus ārvalstīs. Starptautiska tirdzniecība nozīmē mārketinga stratēģijas, kuras uzņēmuši visi tirgi ir „multidomestic” , vai spēcīga vietējā reference ar uzsvaru uz standartizāciju un integrāciju.
Katrs nacionālais tirgus ir ierobežots - to ierobežo iedzīvotāju skaits, pieprasījums un piedāvājums. Tāpēc visas attīstītās valstis un to uzņēmumi nemitīgi meklē jaunus tirgus. Principā starptautiskā mārketinga nozīmi jāaplūko no nacionālo ekonomiku internacio¬nalizācijas procesa pozīcijām. Starptautiskās ekonomiskās saites ir aptvērušas praktiski visas pasaules valstis. Nav valstu, par kurām varētu teikt - tās nav atkarīgas no starptautiskās uzņēmējdarbības norisēm. Globālā tirdzniecība ir aizraujošākais biznesa veids mūsdienās, līdz ar to arī viens no grūtākajiem. Tā prasa ne tikai labu mārketinga principu izpratni, bet arī novērtējumu par globālās vides izpratni. Galvenais ir koncentrēties uz tirdzniecības lēmumiem, kas ir jāveic, un ar tiem vides faktoriem, kas tiešā veidā ietekmē šos lēmumus. Globālais mārketings attiecas uz mārketinga aktivitātēm koordinē un integrē tās vairākos valstu tirgos. Integrācija var ietvert standartizētus produktus, vienotu iepakojumu, identiskas firmas nosaukumu, sinhronizētas produkcijas ieviešanu, saskaņotu pārdošanas kampaņu dažādos tirgos vairākās valstīs. Eiropas mērogā var uzskatīt, ka, ir globālais mārketings.

Autora komentārsAtvērt
Atlants