Vērtējums:
Publicēts: 18.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pašaudzināšanas programma', 1.
  • Konspekts 'Pašaudzināšanas programma', 2.
  • Konspekts 'Pašaudzināšanas programma', 3.
  • Konspekts 'Pašaudzināšanas programma', 4.
  • Konspekts 'Pašaudzināšanas programma', 5.
  • Konspekts 'Pašaudzināšanas programma', 6.
  • Konspekts 'Pašaudzināšanas programma', 7.
  • Konspekts 'Pašaudzināšanas programma', 8.
  • Konspekts 'Pašaudzināšanas programma', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Palīdzība:
1. Klientam tiek iedota balta lapa un pildspalva. Klientam jāuzraksta uz šīs lapas par savu dzīvi. Viss kas ar viņu ir noticis svarīgs, kas viņu ietekmējis, mainījis. Vislabāk iedalīt pa vecumposmiem. Kad darbs paveikts, sociālais pedagogs kopā ar klientu pārrunā uzrakstīto.(kāpēc tas ir svarīgs, kā tas ietekmējis viņa dzīvi u.t.t.)
2. Klientam tiek dota balta lapa un pildspalva. Un tiek dots uzdevums aprakstīt sevi. Viss kas ienāk prātā. Kad darbs pabeigts, klientam ar 2 krāsu marķieriem jāizdala tās īpašības kas ir labas un kuras sliktas. Tad kopā ar sociālo pedagogu pārrunā rezultātus.(var piesaistīt psihologu).
3. Organizēt satikšanos ar klienta vecākiem un klases audzinātāju, kopā apspriest kā var palīdzēt šīs problēmas pārvarēt. Jo tikai sadarbojoties SP, audzinātājam un vecākiem var palīdzēt klientam.
4. SP palīdz klientam uzsākt dienasgrāmatas rakstīšanu. Dienasgrāmatu var veidot pēc analīzes principa.
Klients apraksta dienas notikumus un analizē, šo notikumi cēloņi un iespējamās sekas, ko darītu citādi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants