Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.11.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Ūdens resursu izmantošanas iespējas un to realizēšana', 1.
  • Referāts 'Ūdens resursu izmantošanas iespējas un to realizēšana', 2.
  • Referāts 'Ūdens resursu izmantošanas iespējas un to realizēšana', 3.
  • Referāts 'Ūdens resursu izmantošanas iespējas un to realizēšana', 4.
  • Referāts 'Ūdens resursu izmantošanas iespējas un to realizēšana', 5.
  • Referāts 'Ūdens resursu izmantošanas iespējas un to realizēšana', 6.
  • Referāts 'Ūdens resursu izmantošanas iespējas un to realizēšana', 7.
  • Referāts 'Ūdens resursu izmantošanas iespējas un to realizēšana', 8.
  • Referāts 'Ūdens resursu izmantošanas iespējas un to realizēšana', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Ūdens resursu izmantošanas iespējas, to realizēšana    4
1.1.  Saldūdens resursu izmantošanas iespējas, to realizēšana    5
1.2.  Sālsudens resursu izmantošanas iespējas, to realizēšana    6
2.  Saldūdens un sālsūdens izmantošanas iespēju salīdzinājums    6
  Tēzes    7
  Secinājumi    8
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    9
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Veidojot referātu, tika noskaidrots, ka ūdens resursi ir gan virszemes, gan pazemes ūdens krājumi, kas sastopami gan uz sauszemes, gan ārpus tās robežām.
2. Pārsvarā visi referātā apskatītie ūdens resursu - gan saldūdens, gan sālsūdens - izmantošanas veidi tiek realizēti veiksmīgi, tomēr to īstenošana nedaudz atšķiras atkarībā no reģioniem, kur tie tiek realizēti.
3. Darba rezultātā tika noskaidrots, ka saldūdens resursiem ir daudz plašākas un daudzveidīgākas izmantošanas iespējas, lai gan tie aizņem tikai 2.5% no pasaules ūdeņiem.
4. Darba mērķis tika sasniegts, izveidojot materiālu klāstu par ūdens resursu – saldūdens un sālsūdens – izmantošanas iespējām un to realizēšanu mūsdienu pasaulē.
5. Darba rakstīšanas laikā apguvu literatūras un informācijas analizēšanas prasmes, tēžu un secinājumu veidošanas prasmes, darba noformēšanas prasmes.

Autora komentārsAtvērt
Atlants